Poniedziałek, 22 grudnia 2014 r., imieniny Honoraty, Zenona, Franciszki

Szukaj w serwisie »

15-latka popełniła samobójstwo. Zabiła się przez chorą miłość?

Jak podaje Fakt.pl - 15-letnia Monika  z Orchowa (Łódzkie) wyszła z domu tylko do sklepu. Było sobotnie południe. Kiedy nie wracała ponad dwie godziny jej mama zaczęła się niepokoić. Dzwoniła, ale telefon milczał. Nie przypuszczała, że jej córka 50 metrów od domu odebrała sobie życie!


"Powieszoną na metalowej kracie okna stacji PKP w Łasku znalazł ktoś z podróżnych. Zadzwonił na policję. Nieopodal miejsca, w którym znaleziono ciało dziewczyny, zatrzymano Łukasza D. (31 l.), który był pod wpływem narkotyków. Zostanie przesłuchany, a jego zeznania jako świadka będą ważne dla śledztwa, bo jak się okazało, od roku spotykał się z Moniką. Jej mama i siostra wprost mówią, że do tragedii doszło przez tego mężczyznę. - Byliśmy przeciwni temu, by się spotykali. To była taka zakazana miłość. Ile razy nie pozwalałam Monice iść z Łukaszem?... Ale ona stawiała na swoim i zawsze szła. Zmieniła się przy nim, buntowała. Bardzo go kochała - szlocha pani Małgorzata (47 l.), mama Moniki.

 

Monika, jej mama i starsza siostra sprowadziły się do Orchowa niedawno. Dziewczyna poszła do gimnazjum. - Pierwszy rok dobrze jej minął. Myślała o pójściu do szkoły wojskowej. Ale od września wszystko się zmieniło. Zaczęła wagarować, liczył się dla niej tylko on. Starszy od niej, podporządkował ją sobie. Był zazdrosny, zarzucał zdrady. Były awantury, kłócili się. On po wódce i narkotykach wyzywał ją od najgorszych, nie pozwalał na spotkania z koleżankami. Raz szantażował, że sobie coś zrobi, innym razem przepraszał - opowiada pani Małgorzata. Dzień wcześniej znów się pokłócili. Ale w sobotę od rana nikt z jej bliskich nie zauważył, żeby dziewczyna była przygnębiona. Tymczasem ona musiała przeżywać wielki dramat. Planowała swoją śmierć czy też kiedy wyszła z domu zdarzyło się coś, co ją pchnęło do desperackiego kroku? - Będziemy wyjaśniać okoliczności śmierci. Wstępne oględziny wskazują na samobójstwo, ale trzeba wziąć pod uwagę także udział osób trzecich. Czekamy na wyniki sekcji zwłok - mówi Joanna kącka, rzecznik łódzkiej policji."

 

 

Źródło: Fakt.pl

 

Skomentuj [ 83 ]
20:55, 11.11.2013 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Gumiś @ 21:15, 11.11.2013r. IP: *.*.12.121

31-letni mężczyzna i 15-latka... czy wcześniej matka i otoczenie nie widziało tej patologii?
teraz pozostał tylko płacz i żal...
współczuję rodzinie, ale po raz kolejny opamiętanie przychodzi po szkodzie... i jak zwykle za późno...

JP @ 22:03, 11.11.2013r. IP: *.*.182.42

Zgadzam sie całkowicie z Toba

Czytelnik @ 22:32, 11.11.2013r. IP: *.*.125.87

Żal mi matki, że nie zareagowała na to co się dzieje z jej młodszą córką. Mogło jakoś ten ,,związek" zatrzymać ale najlepiej mieć to w d***e i w ogóle.

pp @ 22:48, 11.11.2013r. IP: *.*.132.77

czasem rodzice nie dają rady na nastoletnia miłość a nie od razu patologia, Napisze tak ktoś co nie miał nigdy nastoletniej córki .Wstyd powinniście współczuć Rodzicom a nie oceniać

Gumiś @ 23:15, 11.11.2013r. IP: *.*.12.121

Współczuję tej matce (bo o ojcu nie ma ani słowa) tego, że jako prosta kobieta nawet po śmierci córki daje się wykorzystywać szmatławym gazetom udzielając "wywiadów"...

Obejrzyj profil FB tego narkomana, przeczytaj ostatni akapit informacji z Faktu a później pomyśl, co zrobiłbyś, gdyby Twoja córka przeżywała taką "nastoletnią miłość"...

A patologia? Współżycie (nie bądźmy naiwni) dorosłego z osobą małoletnią poniżej 15 roku życia (no chyba nie powiesz, że poznali się tydzień temu - to trwało min. rok) jest KARALNE. Od 2 do 12 lat więzienia...

xyz @ 23:25, 11.11.2013r. IP: *.*.79.160

14-15 a 30/31 Masakra zamknąć pedofila

czytelniczka @ 10:01, 12.11.2013r. IP: *.*.19.149

A gdzie była pani pedagog? Ta pani w tym gimnazjum nie nadaje się do niczego.To nie jest pedagog,ona potrafi wysyłać pisma do sądów, opieki itp instytucji żeby mieć problem z głowy

też matka nastolatka @ 11:37, 12.11.2013r. IP: *.*.119.185

Główną winę ponosi jednak rodzina matka,siostra bo to najbliższe osoby powinny widzieć że z dzieciakiem dzieje się coś złego! poznałam tą dziewczynę kiedyś(była koleżanką mojego syna) i już wtedy była rozchwiana emocjonalnie.Nie mnie wyciągać wnioski ale coś jest nie tak zarówno z matką jak i siostrą.Matka natychmiast udziela wywiadu?! a siostra jak gdyby nigdy nic wstawia nowe foto na fb i jak dla mnie nie jest to zapewne zdjęcie kobiety pogrążonej w żałobie.Wiem jedno szybka i skuteczna reakcja matki zapobiegłaby temu co się stało -mam na myśli tego mężczyznę z którym Monika się spotykała.GDZIE TA MAMA MIAŁA ROZUM ???:(

... @ 11:44, 12.11.2013r. IP: *.*.68.210

nie wstawiła nowego zdjęcia, tylko zmieniła profilowe
"i już wtedy była rozchwiana emocjonalnie" i co wtedy zrobiłaś? Zapewne nic.
Gdy moja córka przyprowadziła do domu rozchwianą emocjonalnie koleżankę, poczyniłam odpowiednie kroki...
Zajmijcie się własnym życiem, odpuśćcie już, bo żal to czytać!

też matka nastolatka @ 11:58, 12.11.2013r. IP: *.*.119.185

szanowna....@ a co ja miałam zrobić? zastanów się sama. Może gdybyś wiedziała to co ja wiem nie pisałabyś takich głupot że'' poczyniłabyś odpowiednie kroki '' cobyś zrobiła poszła do matki,szkoły???wątpię.Co do zdjęcia jeśli nawet je zmieniła to i tak nie jest ono na miejscu....teraz ludzie będą ja idealizować itd itp ale nie tylko ja wiem jak było.

she @ 12:47, 12.11.2013r. IP: *.*.72.99

też matka nastolatka - zgadzam się całkowicie z Twoja wypowiedzią - gdzie ta matka miała rozum?wywiad dzien po smierci dziecka?zdjecia i podane dane w "gazecie"? a przede wszystkim - CO 14LETNIE DZIECKO - BO SKORO SPOTYKALA SIE Z NIM OD ROKU TO MIALA WTEDY 14-SCIE LAT - ROBILO Z 30LETNIM FACETEM - PRZECIEZ TO PEDOFILIA!!!! I TO JESZCZE NA LEGALU!!!! BEZ KOMENTARZA PO PROSTU....

Ania @ 12:56, 12.11.2013r. IP: *.*.153.222

Jak ta dziewczyna miała na nazwisko

kama @ 13:21, 12.11.2013r. IP: *.*.229.91

Jak ten chłopak ma na nazwisko?on jest z łasku? dajcie juz spokój nie komentujcie głupot jak sami niewiecie tak naprawde co sie dzialo w tej rodzinie

malgorzata. @ 14:26, 12.11.2013r. IP: *.*.215.94

po coś jest opcja 'komentarz' pod artykulem, zeby komentowac, więc...

jedno pewne - co sie stalo, to sie nie odstanie.
osoby bezposrednio w to niezaangazowane, mogą gdybać i przypuszczac co się stało.

ola @ 15:00, 12.11.2013r. IP: *.*.25.140

Jak sie nazywała ta dziewczyna ?

ON @ 15:06, 12.11.2013r. IP: *.*.84.27

ANIA I OLA WIDAC ZE DZIECI Z WAS...ALBO NAWET NIE CHCE WAM SIE WYSILIC ZEBY ZNALEZC INFORMACJE NT NAZWISKA DZIEWCZYNY - SWOJA DROGA ZUPELNIE NIE ROZUMIEM PO CO WAM TO I JAKIM PRAWEM W OGOLE KTOKOLWIEK PODAL JEJ NAZWISKO - ALE PEWNIE MATKA WYRAZILA ZGODE SKOTO JUZ DZIEN PO SMIERCI CORKI UDZIELA WYWIADOW - JAKBY COS TO MIALO ZMIENIC...

Ludwik @ 15:33, 12.11.2013r. IP: *.*.24.162

do czytelniczki - zanim kogoś obrzucisz błotem to sie zastanów, akurat pedagog byla jedna z osób, które pomagaly dziewczynie i jej rodzinie; takie personalne wycieczki do pedagoga to wstyd, tym bardziej, że czytelniczko masz nikle pojecie na temat pewnych rzeczy; zamiast obrazać innych zaistaniala sytuacja powinna cie sklonic do zadumy. przykre, ze są ludzie tak podszyci nienawiscia jak ty W domu moniki wydarzyła się tragedia, ale tragedią są tez takie czytelniczki

kama @ 15:46, 12.11.2013r. IP: *.*.229.91

Do małgorzata Aby cos komentowac to najpierw trzeba sie zastanowic co sie pisze moja droga,a nie komentowac bez sensu i obrazac kogos,skoro niewiemy co sie stało i co było przyczyną tak desperackiego kroku bo to i tak juz nic nie zmieni bo stał sie dramat a wszyscy teraz zwalają wine na kazdego po kolei.Faktem jest ,ze ktos ,gdzies popełnilł bląd ,wiec z tej tragedii trzeba wyciągnąc jakies wnioski aby na przyszłosc nie było podobnych sytuacji a nie szkalowac kogo popadnie..

Ktoś @ 15:48, 12.11.2013r. IP: *.*.17.161

Skończcie obwiniać o to: szkołę, pedagoga, klasę. To nie jest ich wina. Akurat Monikę znałam bardzo dobrze i wiem, że każdy starał się jej pomóc. Pedagog otoczyła ją opieką, klasa pytała, pomagała.. Co więcej mogli zrobić, skoro Monia była zamknięta w sobie? Nie chciała mówić o swoich problemach?

Zuzia @ 16:58, 12.11.2013r. IP: *.*.18.22

Popieram Gumisia i ktos-ia, matka dobrze wiedziała co się dzieje. Ciągle u nich przebywało wiele osób. Tajemnicę ona zabrała z sobą.

aaarr @ 17:01, 12.11.2013r. IP: *.*.192.70

Nie nam sądzić to co się wydarzyło... współczuję rodzinie tak wielką stratę, której nic nie kompensuje. Wiek gimnazjalny to burza hormonów. Wiek w którym jest najwięcej samobójstw... Dlatego stworzenie gimnazjum było najgorszą rzeczą na świecie... A miłość jest ślepa i zakochać się można w złym człowieku, który zniszczy nam życie... i nikt nie powinien tego komentować bo miłość jest ślepa i bywa też chora... i ciężko z niej wyjść a słuchać się innych nie chce... Przeczytajcie sobie książkę "Tak kochać nie wolno"

Ewcia @ 18:52, 12.11.2013r. IP: *.*.121.11

Dajcie już spokój,nie wrócicie życia tej dziewczynie

malgorzata. @ 19:00, 12.11.2013r. IP: *.*.215.94

Pani kama - a czy ja coś takiego napisłam? mowa tu gdzieś o obrażaniu?
ale zgadzam się z zTb - nie ma co zwalać winy na kogoś. tylko ta dziewczyna tak naprawdę wiedziała, co się w jej głowie dzieje, tyle w temacie.
ale co - ludzie komentują, bo takiej sprawy w Łsk nie było i jest podstawa do polotek, domysłów i pewnie szkalowań gdzieniegdzie.

juzek @ 20:38, 12.11.2013r. IP: *.*.159.111

dajcie spokój temu chłopakowi on ie jest pedofilem bo pedofil to taki który obserwuje dzieci a ona sama się zanim uganiała a matka nie jest taka święta bo pozwalała na wszystko sama chciała że by byli razem

piniol.d @ 20:50, 12.11.2013r. IP: *.*.10.239

"pedofil to taki który obserwuje dzieci a ona sama się zanim uganiała"

juzek, z całym szacunkiem, ale głupoty opowiadasz...

juzek @ 20:51, 12.11.2013r. IP: *.*.159.111

popieram Zuzię

juzek @ 21:00, 12.11.2013r. IP: *.*.159.111

piniol.d z całym szacunkiem ale to ty gupoty gadasz a ja wiem swoje szkoda chłopaka jej nie było na tym terenie tyle czasu i o Łukaszu.d nie było słychać to przez ta rodzinę narobił sobie problemów a matka się wogóle nie interesowała Moniką

Joooo @ 21:19, 12.11.2013r. IP: *.*.76.102

Kiedy jest pogrzeb tej dziewczynki ? ..

lucksm @ 21:20, 12.11.2013r. IP: *.*.204.160

Szanowni Państwo. Opamiętajmy się z tymi komentarzami krzywdzącymi wszystkich.
Problem tkwi w Państwie i systemie edukacji. W każdej szkole funkcjonuje pedagog szkolny. Osoba na etacie, która powinna wyczuwać takie sytuacje. Jeśli nie ona, to znajomi, przyjaciele, rodzina i sąsiedzi.
Przestańmy być obojętni!!!
W tej sprawie wiele było widać obok domu zmarłej. Awantury i szarpaniny były częste.
Inną sprawą jest bezstresowe wychowanie dzieci. Dlaczego jakiś aktorzyna mówi w Kampanii Społecznej do rodziców nie daj klapsa dziecku. Ludzie!!! Przecież ten \"idealny rodzic\" ma po kilkoro dzieci z kilkoma partnerkami!!! MASAKRA TOTALNA i uczy wychowania skoro nigdy nie miał do czynienia z wychowaniem dzieci! Znam kilka przypadków kiedy młody 13 letni g-arz wychodzi z domu po godzinie 19-tej w tygodniu i kiedy rodzic zwraca mu uwagę w odpowiedzi słyszy: \"tylko Mnie dotknij, a dzwonię na Policję\"
Czy o to chodzi?
Do sedna.
Nasi pedagodzy powinni przejść kilkanaście szkoleń i ćwiczeń, aby w porę wyczuwać zagrożenia. Przecież uczeń spędza więcej czasu w szkole niż w domu.
Reagujmy!!!

KLM @ 21:22, 12.11.2013r. IP: *.*.65.1

@ też matka nastolatka Wiesz co jaka by ona nie była to szkoda dziewczyny więc nie pisz takich głupot tylko zajmij się swoim synkiem lepiej...
@ juzek no naprawdę biedny chłopak uganiała się za nim a on nie potrafił jej spławić,śmieszni niektórzy wy jesteście.
Jak dla mnie to na kilometr zalatuje patologią i pedofilią...

piniol.d @ 21:35, 12.11.2013r. IP: *.*.10.239

juzek, jak Ci taki degenerat przeleci córkę, to też będziesz twierdził, że nic się nie stało złego...?

wejdź na profil tego narkomana, zobacz jakie wartości wyznaje, popatrz na zdjęcia i powiedz jeszcze raz, że to dziewczynka i jej rodzina była winna...

http://oi44.tinypic.com/30mr0pg.jpg

... @ 21:39, 12.11.2013r. IP: *.*.117.139

Nad czym tu dywagować wina leży po stronie rodziców i nie ma dyskusji. Matka z tego co wiem wiedziała z kim spotyka się córka i nie mogła zareagować... szkoda gadać powinna być oskarżona o przyczynienie się do samobójstwa córki.

aro @ 06:56, 13.11.2013r. IP: *.*.230.111

pisanie o tej tragedii (i tu pije do portalu) jest rownie zenujace jak niektore komentarze pod spodem. wstyd. zostawcie te rodzine w spokoju.

k @ 07:01, 13.11.2013r. IP: *.*.224.98

Zgadzam sie z tobą 'aro',nareszcie ktos rozsądnie piszący

... @ 08:23, 13.11.2013r. IP: *.*.68.210

ARO na tym "portalu" poruszane są różne sprawy i... dobrze, bo od tego jest gazeta, a komentarze dają nam przekrój społeczeństwa, mówią o tym, jacy jesteśmy, jak reagujemy i ile w nas tolerancji, empatii i zrozumienia problemu (tematu). Dyskutujmy (piszmy komentarze), myślmy i wyciągajmy wnioski!
A najważniejsze: nie obrażajmy się nawzajem.

KLM @ 09:42, 13.11.2013r. IP: *.*.65.1

Jakoś matce nie przeszkadzało udzielać wywiadu dla faktu i wyrazić zgodę na podanie nazwisk itd.a siostrze zmieniać fotkę profilową na fb (jakoś rozpaczy u nich nie widać po stracie kogoś bliskiego) TO NIE JEST BARZIEJ ŻENUJĄCE???!!!

marta @ 11:26, 13.11.2013r. IP: *.*.10.37

Według mnie z tej tragedii przede wszystkim powinniśmy wyciągnąc wnioski ,a nie obwiniac wszystkich dookoła. Niech ta bezsensowna śmierc da nam, dorosłym do myślenia. To powinna byc dla nas dobra lekcja ,że musimy w porę reagowac kiedy z naszymi dziecmi zacznie dziac się coś niepokojącego. Szczere wyrazy współczucia dla rodziny Moniki.

she @ 11:50, 13.11.2013r. IP: *.*.84.27

KLM świeta prawda!!

Ania @ 15:54, 13.11.2013r. IP: *.*.138.72

Szanowni Państwo czytam te Wsze komentarze i włosy jeżą mi się na głowie,z przyjemnością zadedykuję Wam dwa cytaty które od wielu lat wpajam moim dzieciom do głowy \"potępiasz innych nie znając ich,a ile złego wiesz o sobie i puszczasz w niepamięć\" \"wystarczy abyś nie czynił tego,czego nie należy,a zrobisz wszystko co trzeba\" L.Tołstoj

Michał @ 17:20, 13.11.2013r. IP: *.*.219.173

Nie rozumiem krytykowania rodziców. Jestem ciekawy ilu z rodziców tak w 100% kontroluje swoje dzieci?

Michał @ 17:33, 13.11.2013r. IP: *.*.219.173

P.S.

Zostawcie Łukasza w spokoju. Znam go od wielu lat. Nikomu krzywdy by nie zrobił. W porządku chłopak. Może miał jakieś słabość ale nie można go zaraz skreślać. To że ktoś ma "coś z głową" i się wiesza nie czyni automatycznie z tej drugiej osoby przestępcy.

maciek @ 18:18, 13.11.2013r. IP: *.*.84.83

Dzis pisali w dzienniku ze ten łukasz został zatrzymany na 3 miesiace a znalezli go nacpanego kolo stacji i ma zarzut obcowania z nieletnia i pomoc w popelnieniu samobójstwa i posiadanie narkotykow...wiec ???jaki wniosek???nie zle ziółko z niego.co do matki ???to porazka jak mozna podac zdjecia i nazwiska zaraz po smierci corki?co to za matka??gdzie żal??nie ma...wiec pewnie nie interesowala nia córka...która wpadła w sidła 31-latka...

jala @ 18:20, 13.11.2013r. IP: *.*.76.102

Kiedy odbędzie się pogrzeb ?

maciek @ 18:27, 13.11.2013r. IP: *.*.84.83

pewnie nie predko jeszcze sekcja zwłok..

KLM @ 19:03, 13.11.2013r. IP: *.*.65.1

@maciek dokładnie zgadzam się z tobą
A ten cały Łukasz powinien przewidzieć co się stanie a nie zadawać się z małolatami i takie rzeczy wyprawiać...Przestroga dla innych

KLM @ 19:05, 13.11.2013r. IP: *.*.65.1

Zachciało mu się małolaty to teraz posiedzi trochę za majty i się będzie tłumaczył w kryminale z tego...taka prawda

xxxxx @ 20:20, 13.11.2013r. IP: *.*.46.90

skoro matka dziewczyny tak chętnie udziela wywiadów to może wypowie się przez kogo w piątkowy dzień córka miała zły humor.sama widziałam jak wychodziła z marketu w towarzystwie dwóch mężczyzn trzydziestoparoletnich z reklamówką piw!!! i nie był to ŁUKASZ!! a pózniej słaniała się na nogach po Orchowie upojona alkoholem-nikt tego nie widział?Przecież jej matka razem z nią piła w domu,ona legalnie z ojczymem piła piwo w tamtejszym barze I TO NIE JEDEN RAZ-czy to normalne? Jej matka od niewinnego chłopaka wyciągała pieniądze a teraz obwinia o wszystko jego tylko.Niech ten który w piątek z nią pił powie co z nią robił!!! WIĘC NIE OBRZUCAJCIE WINĄ CHŁOPAKA I TAK JUŻ MA RYSĘ NA ŻYCIORYSIE!!! Jej rodzina to patologia a wmieszali biednego chłopaka.

osieem @ 20:31, 13.11.2013r. IP: *.*.17.224

hmm,z czego mi wiadomo Matka była zapatrzona w nowego partnera. Partner Matki dziewczyny ją bił.Oraz dziś słyszałam,że podobno dziewczyna była w ciąży z chłopakiem ;) Więc nie wiem już sama ;) Kto popełnił błąd? Wydaje mi się,ze bliscy dziewczyny.Jak można nie widzieć,ze coś jest nie tak? szkoda słów

xxxxx @ 20:46, 13.11.2013r. IP: *.*.46.90

dziewczyna nie była w ciąży to głupie gadanie ludzi . Tylko chlopak za którym naprawdę się uganiała sama, ma postawiony zarzut pedofilii,tymczasem ten który ją skrzywdził dzień wcześniej chodzi bezkarnie i o nim nie piszą. Mam nadzieję że szybko sprawa się wyjaśni i oczyszczą tego który nic nie zrobił a odpowie ten który powinien.W końcu to wyjdzie na jaw przecież chodzili po Łasku i Orchowie w biały dzień i ludzie widzieli.Matka też widziała w jakim stanie wróciła córka upojona alkoholem w piątek i nie piła z tym biednym Łukaszem.

KLM @ 21:46, 13.11.2013r. IP: *.*.64.87

A kto mu się w ogóle kazał zadawać z taką małolatą?!Chyba w wieku 31 lat chłopak ma trochę więcej doświadczenia niż 15-latka i więcej w głowie ale on widocznie nie ma i kręciło go to że ugania się za nim gimnazjalistka.
BO JAK WYTŁUMACZYĆ KOMENTARZ NA FEJSIE TYPU: " monia wymiatasz zajebista fota!!!!!!! "
Ludzie ogarnijcie się on jest facetem po 30-stce a ona to jeszcze dziecko była!

maciek @ 22:08, 13.11.2013r. IP: *.*.84.83

Moze ktos ja zgwałcil w ten felerny piatek?no mamusia nie zle ziolko tez udziela wywiadu faktowi zaraz po smierci corki i udaje wielka rozpacz...

Michał @ 16:53, 14.11.2013r. IP: *.*.219.173

@xxxxx

O kim piszesz? Moim zdaniem Łukasz jest niewinny. Po prostu policja jak zwykle chwyciła "kozła ofiarnego" i zaraz wykażą się "wynikami".

xxxxx @ 17:35, 14.11.2013r. IP: *.*.46.90

Ja właśnie nie piszę o Łukaszu,bo chłopak jej nie tkną palcem,ciągle powtarzał że jest za młoda.A to że dziewczyna się w nim podkochiwała to nie znaczy że ma mieć za to zarzut pedofilii! Oczywiście że złapali kozła ofiarnego ,dlatego nie mogę się pogodzić z tym co naopowiadała jej mama.Monika w piątek została zgwałcona przez chłopaka z który piła alkohol,przynajmniej sama tak mówiła,ten chłopak zniknął od piątku się ukrywa i sam się żalił po pijanemu co najlepszego zrobił.Jeśli naprawdę nie dowiedziała się o tym jej mama to siostra nie wierzę że nie wiedziała.Chłopak ma na imię Tomasz i też jest po 30stce.Szkoda ślicznej ,młodziutkiej dziewczyny...Czy dała na to przyzwolenie bo była pijana czy stało się to siłą, tajemnicę zabrała ze sobą.Ale dajmy spokój ŁUKASZOWI.Został wmanipulowany w bieg zdarzeń.

piniol.d @ 17:45, 14.11.2013r. IP: *.*.30.106

Rozumiem xxxxx, że zgłosiłeś się na policję i opowiedziałeś o swoich rewelacjach...?

xxxxx @ 18:31, 14.11.2013r. IP: *.*.46.90

Policja już o tym wie. to nie są rewelacje tylko wydarzenia.Ta sprawa pewnie będzie trwala. Ale uważam że nie nam osądzać ludzi,od tego jest prokuratura. Tylko nie smarujmy po ludziach jak nie znamy prawdziwych okoliczności. Szkoda dziewczyny,jej rodziny i tych którzy teraz muszą za to odpowiadać.

marek @ 18:45, 14.11.2013r. IP: *.*.219.173

@ xxxxx

skoro jesteś w posiadaniu takich informacji powinnaś zgłosić się z tym na policję

JP @ 19:02, 14.11.2013r. IP: *.*.182.42

Własnie zauważyłam ze mamy w Łasku bardzo duzo oskarżycieli adwokatów a nawet takich co wiedza wszystko o tej sprawie jak XXXXX . Idz czł[owieku poinformuj plicje skoro tak duzo wiesz

XXXXX @ 12:01, 15.11.2013r. IP: *.*.31.25

wierzę w to co napisałeś. bardzo szkoda mi łukasza i moniki, źle się stało

do xxxxx @ 13:01, 15.11.2013r. IP: *.*.31.25

ja też Ci wierzę, mam nadzieję, że policja ruszy się dość szybko. ten tomasz tak rozpacza podobno, że monika się powiesiła, cóż może rozpacza też przez to, że jej coś zrobił... trzeba było go nie wypuszczać z więzienia, poczekajmy na sekcję i dalsze postępowanie. miejmy nadzieję, że wszystko się wyjaśni a WYROK BĘDZIE SPRAWIEDLIWY

........ @ 21:45, 15.11.2013r. IP: *.*.78.204

ciekawe czy wynik sekcji będzie owiany tajemnicą, czy ktoś gdzies o nim napisze? podobno mieli robic w srodę i jeszcze nic nie wiadomo?

anonim @ 07:36, 16.11.2013r. IP: *.*.159.113

beda robic w piatek , a jesli chodzi o ŁUKASZA jest winny w 60% , reszta to zbieg okolicznosci sytuacja materialna rodzina przyjaciele jesli wogóle takich miała pomoc społeczna oraz szkoła zreszta wszystko wyjdzie z rozmów telefonicznych i sms.

czytelnik @ 09:57, 16.11.2013r. IP: *.*.19.230

Chciałbym tylko powiedzieć , ze Pani pedagog szkolna z gimnazjum nr2 zrobiła więcej niż sama rodzina Moniki , dlatego prosił bym o nie zarzucanie jej niczego.

m @ 16:38, 16.11.2013r. IP: *.*.194.125

Podobno konkubent matki zamieszkał z nimi ze względu na Monikę, bo matka pozwała aby z nią sypial, jeśli faktycznie tak było to mam nadzieje, ze i matka i jej gach zapłacą za to! Szkoda dziewczyny miała całe życie przed soba :(

anonimm @ 20:58, 16.11.2013r. IP: *.*.251.236

To matka i św.pamięci Moniką zamieszkały u niego - przeprowadziły się do Orchowa. Wiem tylko ze w tej rodzinie nie stroniono od alkoholu i było ciężko z kasą a i na dodatek Monika trafiła na takiego psychola który teraz siedzi w Łodzi i przemyśla Jak do tego wszystkiego doszło

ULA @ 22:31, 16.11.2013r. IP: *.*.33.245

LUDZIE CO WY GADACIE MAMĘ MONIKI I MONIKĘ ZNAM BARDZO BARDZO DŁUGO .JEJ MAMA NIGDY NIE PIŁA ,TO BARDZO SPOKOJNA KOBIETA ,

Zuzia @ 23:27, 16.11.2013r. IP: *.*.18.22

Ula, może z Tobą, ale jak nie wiesz to nie pisz głupot.

zuzia @ 08:17, 17.11.2013r. IP: *.*.251.236

jej mama może nie piła bo zachorowała ale jej konkubent ciągle chodził zamroczony tak jak Łukaszek był ciągle naćpany i pijany 31 latek zadawał sie z 14 latką To już daje do myślenia

karol @ 13:48, 17.11.2013r. IP: *.*.251.236

coś wiadomo na temat sekcji zwłok? podobno była w ciąży?

POMOC @ 18:01, 17.11.2013r. IP: *.*.67.210

Proszę o kontakt wszystkich świadków oraz osoby, które wiedzą coś na temat tej tragicznej sytuacji. Aktualnie w więzieniu siedzi niewinna osoba. Nie pozwólcie na niesprawiedliwy wyrok. Proszę Was o kontakt mailowy pomozmy.lukaszowi@o2.pl.

Wandzia @ 19:44, 17.11.2013r. IP: *.*.11.202

Skąd wiesz, że niewinna? Jeśli masz niezbite dowody, że tak jest to śmigaj złożyć zeznania.
Jeśli ich nie masz, to nie masz prawa osadzać, że ktoś jest winny czy niewinny!

Niejedna matka już się przejechała na stwierdzeniu, że "to taki dobry dzieciak był, nigdy nikomu krzywdy nie zrobił". A życie pokazało, że jednak krzywdę zrobił...

POMOC @ 22:23, 17.11.2013r. IP: *.*.67.210

Przeczucie. Kto zna Łukasza ten wie o co chodzi. Po to proszę o kontakt mailowy, aby tutaj się nie rozpisywać.

mariusz @ 05:12, 18.11.2013r. IP: *.*.159.113

gdyby był nie winny nie dostał by aresztu a od razu na trzy misiace poszedł - bez dowodów do sprawy nie zamykaja , po za tym z moich informacji wynika ze On - Ja strasznie dreczył , po za tym maja zeznania rodziny która wie jak było.
nastepnie powiedz mi kolego czy 31latek z 14 latka to nie zarzut pedofili , ciekawe co wyjdzie na sekcji zwłok - chodza plotki ze ciaza. Jeszcze jedno jak masz dowody ze jest nie winny po prostu zgłos to.

POMOC @ 10:01, 18.11.2013r. IP: *.*.67.210

Nie będę pisał już o rodzinie śp. Moniki, bo nie wypada. Cały Orchów już plotkuje, bo takiej sensacji jeszcze nie było. To, że go zatrzymali to nie znaczy, że jest winny. Poczytaj komentarze XXXX to może zrozumiesz co mam na myśli. Zarzut o udzielenie pomocy w targnięciu się na życie jest wyssany z palca. Pozostałe wiadomo, trzeba sprawdzić.

waldek @ 15:27, 18.11.2013r. IP: *.*.159.113

a kto ma to sprostować Jeśli jest nie winny wyjdzie na wolność bez obaw :) a cały Orchów widział jak się prowadzali to nie plotkował.
Tylko czemu gazeta napisała: "Zarzut o udzielenie pomocy w targnięciu się na życie" bez dowodów nie napisali by tego w artykule , chyba ze to pomówienia to do sądu z Tym. xxxx pisze ze jest niewinny podejrzewam ze to rodzina , tylko dlaczego jak z nią był jako starszy chłopak 31lat nie po hamował tego widząc ze idzie to w kierunku destrukcyjnym. No chyba ze było idealnie w tym związku z dzieckiem. No nie wiem , czekam na wyniki sekcji zwłok może one coś powiedzą!
waldek

XYZ @ 18:30, 19.11.2013r. IP: *.*.237.32

Zna ktoś wyniki sekcji?

waldek @ 19:32, 19.11.2013r. IP: *.*.159.113

pogrzeb jest w czwartek , czyli wyniki są już tylko nie ma o nich inf. ciekawe co na nich wyszło ?

XYZ @ 19:57, 19.11.2013r. IP: *.*.79.100

No właśnie, ciekawe.. Pewnie prawdy się nie dowiemy.

waldek @ 14:16, 25.11.2013r. IP: *.*.159.113

i jak dowiedział sie ktos czegos?

an @ 05:22, 26.11.2013r. IP: *.*.32.215

wszystko owiane tajemnicą cisza jak makiem zasiał . Szkoda bo temat był rozdmuchany na dużą skalę więc dobrze by było dowiedzieć się np o wynikach sekcji .Zapewne rodzina się nie zgodziła na upublicznienie tej wiadomości .

gfyyr @ 18:36, 10.12.2013r. IP: *.*.129.25

no nikt nic nie wie cisza

kondrat @ 18:38, 10.12.2013r. IP: *.*.129.25

maja na niego coś czy nie , wywinie się? ciekawe , ma ktoś jakieś plotki co z sekcja ?

kinga @ 19:35, 29.01.2014r. IP: *.*.79.97

spółczuje matce ale czemu pozwalała 15 latce spotykać się znarkomanem i dodatku w wieku 33l at

ŁUKASZ @ 14:41, 16.02.2014r. IP: *.*.139.33

STARY OBWISŁY PIERDO..LONY CH*J! BRAK SŁÓW NA TAKIEGO!.. przepraszam za słownictwo

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.