Piątek, 19 lipca 2019 r., imieniny Alfreda, Wincentego, Wodzisława

Wybrano dwóch polityków z okręgu łódzkiego

Jak podaje naszemiasto.pl w wyborach do Parlamentu Europejskiego w powiecie łaskim zagłosowało 8.366 osób. To frekwencja na poziomie 20,19 proc.

PiS w powiecie łaskim uzyskało poparcie 3.627 wyborców, czyli 44,94 proc. Natomiast na Platformę Obywatelska głosowały 1.904 osoby, czyli 23,59 proc. Trzecie miejsce przypadło Polskiemu Stronnictwu Ludowemu - 7,70 proc. poparcia, a czwarte ma Komitet Koalicyjny SLD-UP - 7,48 proc.

 

Jak podaje Państwowa Komisja Wyborcza do Parlamentu Europejskiego wchodzą kandydaci pięciu partii: Platformy Obywatelskiej, Prawa i Sprawiedliwości, Sojuszu Lewicy Demokratycznej, Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikkego oraz Polskiego Stronnictwa Ludowego.

 

Wybory do Parlamentu Europejskiego w Polsce odbyły się w niedzielę, czyli 25 maja w godzinach od 7.00 do 21.00. Frekwencja na wyborach wyniosła 23,82%.

Z okręgu nr 6 (województwo łódzkie) do europarlamentu zostali wybrani Janusz Wojciechowski (PiS) i Jacek Saryusz-Wolski (PO).

 

 


Mandat do PE w sumie zdobyło 51 polityków:

Platforma Obywatelska
Michał Boni
Jerzy Buzek
Róża Gräfin von Thun und Hohenstein
Danuta Hübner
Danuta Jazłowiecka
Agnieszka Kozłowska-Rajewicz
Barbara Kudrycka
Janusz Lewandowski
Elżbieta Łukacijewska
Jan Olbrycht
Julia Pitera
Dariusz Rosati
Jacek Saryusz-Wolski
Adam Szejnfeld
Jarosław Wałęsa
Bogdan Wenta
Bogdan Zdrojewski
Tadeusz Zwiefka

Prawo i Sprawiedliwość
Ryszard Czarnecki
Andrzej Duda
Anna Fotyga
Beata Gosiewska
Marek Gróbarczyk
Dawid Jackiewicz
Marek Jurek
Karol Karski
Zdzisław Krasnodębski
Zbigniew Kuźmiuk
Ryszard Legutko
Stanisław Ożóg
Bolesław Piecha
Mirosław Piotrowski
Tomasz Poręba
Kazimierz Ujazdowski
Jadwiga Wiśniewska
Janusz Wojciechowski
Kosma Złotowski

Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikkego
Robert Iwaszkiewicz
Janusz Korwin-Mikke
Michał Marusik
Stanisław Żółtek

Sojusz Lewicy Demokratycznej
Lidia Geringer de Oedenberg
Adam Gierek
Bogusław Liberadzki
Krystyna Łybacka
Janusz Zemke

Polskie Stronnictwo Ludowe
Andrzej Grzyb
Krzysztof Hetman
Jarosław Kalinowski
Czesław Siekierski


Źródł0: tvn24.pl, dzienniklodzki.pl, naszemiasto.pl

 

Skomentuj [ 68 ]
23:25, 26.05.2014 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Michał @ 07:08, 27.05.2014r. IP: *.*.169.55

Ludzie to idioci niestety. Po 7 latach niekończących się kłamstw, podnoszenia podatków i wykańczania naszej gospodarki coraz to wyższymi haraczami ponad 30% zdobywa PO. Gdzie tu logika? Widać TV - pralnia mózgów robi swoje, a wielu nie umie samodzielnie myśleć. Nie jestem za PiSem bo to jedno g. Jeszcze wyników nie podano a już pojawiła się wiadomość że rząd szykuje się do podniesienia cen paliw. Nowy podatek nałożony na paliwo miałby wspomóc kolej. Dlaczego mam płacić za kolej którą nie jeżdżę i która została zniszczona przez szkodników typu Buzek? Boli mnie to że za głupotę wyborców PO musimy płacić wszyscy.

edwin @ 08:08, 27.05.2014r. IP: *.*.73.202

"wielu nie umie samodzielnie myśleć" - ekhm, jeżeli 23,82 % społeczeństwa to WIELE, to ja życzę wszystkiego najlepszego :D

Pit @ 08:58, 27.05.2014r. IP: *.*.169.119

@edwin - a myślisz że czemu niby politycy obrzydzili ludziom politykę i przy okazji wybory, bo jak jest niska frekwencja to idzie stały elektorat = budżetówka na dzień dobry masz kilkaset tysięcy ludzi

szerszeń @ 09:44, 27.05.2014r. IP: *.*.222.115

Znów zwycięstwo...! I jest pięknie :)

szerszeń @ 09:45, 27.05.2014r. IP: *.*.222.115

Oczywiście w skali całego kraju bo w tym zapyziałym powiecie to ciemnogród jeszcze wygrywa :(

Balbina @ 09:53, 27.05.2014r. IP: *.*.216.234

szerszen-ty musisz byc z trepowa,bo tam twoi wygrali :(

szerszeń @ 10:00, 27.05.2014r. IP: *.*.222.115

Niestety nie byłem nigdy w wojsku :( A bardzo żałuję. Ale i tak bardzo dobrze mi się powodzi i nie widzę żadnych powodów abym zmieniał dotychczasową władzę.

a @ 10:37, 27.05.2014r. IP: *.*.46.142

Trzecie miejsce dla PSL ,nie dość ,że na wybory poszła garstka to jeszcze chłopki uzbierały te 7 % !
Nie jestem zwolennikiem ani PO ani PiS ,ale co jest w głowach tych co głosują na PSL w naszym powiecie ?

b @ 11:38, 27.05.2014r. IP: *.*.118.182

Tym mondralom co to mówią, że "jak jest niska frekwencja to idzie stały elektorat = budżetówka na dzień dobry masz kilkaset tysięcy ludzi" powiem tylko tyle... gdyby frekwencja była na przyzwoitym poziome 65 - 75 %, PO wygrałaby w cuglach, PiS pozostałby przy swoich 30%, SLD miałby 12-15 %, PSL i Palikot po jakieś 8% a trzoszeczkę gwałciciel 0,5%.

"jaki naród taka władza"| @ 12:22, 27.05.2014r. IP: *.*.18.194

Jak to możliwe!!!, że w Łasku i powiecie panuje taki ciemnogród. Wygrywa partia opiekuna kota bo nikt inny nie jest w stanie z nim wytrzymać. Jak to możliwe, że "inteligentni" mieszkańcy wybierają ludzi, którzy rządzili już wielokrotnie i nic nie zrobili dla ludzi nie licząc ich samych z rodzinami. PO i PiS to ludzie wywodzący się z tych samych list Solidarności. Ale kłócąc się o dostęp do koryta w latach 90 pokłócili się sami ze sobą bo nie dla wszystkich starczyło miejsca przy żłobie. W międzyczasie wielokrotnie zmieniali partie i ich nazwy zależnie z której strony wiał wiatr. Mogę zrozumieć nauczycieli bo część wypłatę dostaje od Burmistrza z PiS ale oni nie stanowią chyba 50% społeczeństwa w Łasku. Inna sprawa, że nie było w tych wyborach na kogo głosować. Dlatego młodzież wybierała Myszkę Miki.

" jaki naród taka władza" @ 12:32, 27.05.2014r. IP: *.*.18.194

do aaa - jeżeli chodzi o PSL - nie wiem czy kojarzysz taką gminę jak Buczek ale tam od 3 kadencji rządzi wójt z PSL i życzył bym sobie aby tacy byli gospodarze w powiecie. Inna sprawa, że jak potrzeba potrafi dogadać się również z SLD ale może tak trzeba. Bo PiS i PO w Łasku nie wiele pokazały.

Balbina @ 13:57, 27.05.2014r. IP: *.*.216.64

Tuskolud zaczyna trzezwiec.Po 7 latach drenowania mozgow i kieszeni.Ale tych co nie widza potrzeby zmian rządu uspokoje:chodza słuchy ze pracuja nad tym by nastepne wybory parlamentarne tez nie były ważne jak przy odwołaniu Walcowej.

szerszeń @ 14:30, 27.05.2014r. IP: *.*.145.140

b @ 11:38

Masz całkowitą rację. Największym problem przy wyborach jest frekwencja. Gdyby chociaż połowa glosowała, to te egzotyczne komitety i "gwałciciel" w ogóle by się nigdzie nie dostały. Trzeba przyznać, że sami politycy zapracowali sobie na taką niską frekwencję. kampania też nudna, że słuchać i oglądać ja było ciężko.

Ale zawsze mnie śmieszą też komentarze takich osobników jak Balbina@. "Po 7 latach drenowania mózgów..." Nie każdy jak ty balbino jest taki sterowalny jak ty. To, że piszesz o swoich doświadczeniach, to tylko trzeba ci współczuć.

Pit @ 14:33, 27.05.2014r. IP: *.*.169.119

@szerszeń - "Ale i tak bardzo dobrze mi się powodzi i nie widzę żadnych powodów abym zmieniał dotychczasową władzę." - a nie tak dawno pisałeś że idzie ci może nie za dobrze ale powolutku do przodu, nagle taka zmiana.

@b - "a trzoszeczkę gwałciciel 0,5%." - naucz się liczyć, gdyby frekwencja była 3 razy większa a nikt dodatkowo nie zagłosował by na KNP to było by ok 2.7% głosów, ale w wyborach parlamentarnych mogą pójść do urn ludzie którzy "nie lubią marnować głosu na partie które nie przekroczą progu".

"chodza słuchy ze pracuja nad tym by nastepne wybory parlamentarne tez nie były ważne jak przy odwołaniu Walcowej." - najpierw mogą spróbować przyśpieszonych wyborów żeby poparcie dla niektórych partii nie poszło za dużo w górę.

Pit @ 14:38, 27.05.2014r. IP: *.*.169.119

A tu taka mała ciekawostka co będzie się działo nie długo, szykujmy się:
http://skroc.pl/d6f1e
a tu ciekawostka numer dwa, jak to dołożymy 1 miliard zł do kolei (podwyżka cen paliwa)
http://skroc.pl/c5b1e

P.S.
Gratuluję świetnego wyniku dla partii P(odwyższajmy) O(płaty).

tomasz s. @ 16:26, 27.05.2014r. IP: *.*.9.131

Na PO głosują urzędnicy (elektorat biurokracji), którzy rękę co im jeść daje nie odrzucą, ale dlaczego PSL się dostało???

Elegancko @ 16:36, 27.05.2014r. IP: *.*.19.204

W Łasku 28% na PO i 40% na PiS... Okradli was z emerytur, podniesli podatki a Wy dalej na nich glosujecie? Łaskowianie jak reszta Polski lubią byc okradani?! CO Z WAMI?

Pit @ 17:07, 27.05.2014r. IP: *.*.169.119

Oj tam 150 mld zł w tą czy w drugą, nie takie przekręty ekipa robiła [sarkazm]. A teraz na serio - jak by części ludzi zabrać 10 zł z kieszeni to by zaszlachtowali na miejscu a jak im kradną kilka tysięcy to trzeba znowu zagłosować bo TVN tak mówi (niektórzy siedzą przy telewizorze kilkanaście godzin dziennie i wytłumacz takiemu że jest okradany jak pranie mózgu przez cały dzień przechodzi).

Co do PSL - to jest partia swojaków, oni działają tylko w swoim interesie (a część rolników nadal sądzi że ich interesy są reprezentowane). Prawie cały ARiMR to PSL wraz z rodzinami i kochankami.

"jaki naród ......." @ 17:08, 27.05.2014r. IP: *.*.18.194

Problem z wyborach jest taki, że mediami w Polsce zarządzają poplecznicy PO i PiS więc bywają tam w zasadzie przedstawiciele tych dwóch partii i o tych partiach głównie się mówi. Zwykli ludzie czasem mają wrażenie, że głos oddany tylko na przekór drugiej z tych partii się liczy wiec głosują sobie raz na jednych raz na drugich w zależnie, czy samolot spada sam czy w ataku terrorystycznym. Szczerze mówiąc uważam, że poplecznicy tych dwóch partii powinni pracować aż do śmierci a nie do 67 lat skoro nie widzą jak są ładowani w bambuko. A w wolne niedziele powinni siedzieć sobie na kompie i pisać bzdury o wyższości Po nad Pis itp. prawicowych partii .

Balbina @ 18:07, 27.05.2014r. IP: *.*.217.107

Powinien panować permanentny stan wyborczy-co rok wybory.Wtedy beda sie bali robic wyborcow w bambuko.Tak jest np. w Stanach(co dwa lata zmiana połowy składu Senatu).A tak to PO ODDANIU GŁOSU TRACISZ PRAWO DO GŁOSU.Tylko przed wyborami zrobia czasem cos dla zwykłych ludzi.

Pit @ 18:25, 27.05.2014r. IP: *.*.94.203

I kto za te wybory zapłaci? My. A jak ktoś idzie na 2 lata tylko to będzie kradł za pięciu żeby mu starczyło. Nie w tym rzecz. W tej chwili o tym kto wejdzie do sejmu decyduje szef partii a nie ludzie (kolejność na listach).

Z luźnych pomysłów jak można by sprawić żeby demokracja zaczęła w miarę działać to można zostawić prawo głosu tylko ludziom między 40 i 45 rokiem życia i głosować można tylko raz.
Można by też zrobić monarchię i wtedy nie ma problemu z tym że jakiś poseł musi się nachapać bo nie wiadomo czy w następnej kadencji się dostanie. Ale to jest tylko gdybanie i nie ma się nad tym co zastanawiać bo są ważniejsze rzeczy.

Elegancko @ 18:26, 27.05.2014r. IP: *.*.19.204

"Najpierw dziennikarz ustalili,że portal za 66 milionów podwykonuje spółka związana z były politykiem PSL oraz dyrektorem biura poselskiego Jacka Protasiewicza. Teraz okazuje się, że inna firma podwykonwcza związana jest rodzinnie z byłym ministrem skarbu państwa.Urząd chce dołożyć prawie pół miliona"

Macie wasze PSL, a to ty czubek góry lodowej.
Cieszy fakt ze KNP rośnie w siłe i inne unjosceptyczne partie w europie


"jaki naród..." @ 18:40, 27.05.2014r. IP: *.*.18.194

Oj zostałeś "elegancko" wydymany - przecież Miki z całym KNP wszedł do europarlamentu po kasę a nie z chęci walki o leprze jutro dla ciebie i innych. Ale zawsze to weselej w telewizji będzie słuchać jednego szurniętego więcej. Lepiej nie będzie ale bardziej żenująco na 100 procent.

Elegancko @ 18:43, 27.05.2014r. IP: *.*.19.204

a skad to wiesz? Przynajmniej rozbuja ten beton ktory od 89 nam miłościwie panuje. Pan Farage tez wchodzil z garstką ludzi a teraz uzyskuje 100 mandatow u siebie. Majątek JKM szacuje sie na 9mln PLN wiec mysle, ze te drobne z PE nie zrobia na nim wrazenia.

Pit @ 19:44, 27.05.2014r. IP: *.*.94.203

"Oj zostałeś "elegancko" wydymany - przecież Miki z całym KNP wszedł do europarlamentu po kasę" - hehe to ty jesteś wydymany przez każdego kto powiedział że idzie coś załatwić dla Polski w PE ;)
Jak chcesz posłuchać co m.in. będzie robiło KNP w PE to pooglądaj daję linka (materiał nie pocięty przez TVN):
http://skroc.pl/3bd46

Elegancko @ 19:46, 27.05.2014r. IP: *.*.19.204

Dobra robota Pit, ogladalem to dzis. Mysle, ze przez ten rok trzeba pokazywac filmy z JKM niezmanipulowane rpzez rezimowa telewizje. Moze paru łaskowian zmadrzeje do nastepnych wyborow.

" jaki naród" @ 23:13, 27.05.2014r. IP: *.*.18.194

Oj młodzieży / Elegancko i Pit/ spytajcie rodziców to może wam powiedzą, że Miki był już posłem przez 4 lata troszkę spraw pozałatwiał / ale sobie/ po rozrabiał. pokrzyczał bez sensu a że nic dla ludzi nie zrobił to go przez 15 lat mądrzy ludzie nigdzie nie wybierali. Ale, że młodzież o tym nie wie bo znajomy z fejsa /innych autorytetów brak/ wcześniej o nim nie wiedzieli bo nie było o kim mówić to zagłosowała na to "cudu" z muszką. Tylko przypominam, że muchy ciągną do..... a smrud z tego będzie w europie wielki!!!!

szerszeń @ 23:44, 27.05.2014r. IP: *.*.32.75

Jak miło na wczasach poczytać Pit@ \"gwałciciela\". Czasami leżę ze śmiechu i nie mogę z plaży wstać...;)

Pit @ 23:50, 27.05.2014r. IP: *.*.217.43

Jeśli nazywasz politykę g...em to masz rację, całe to "szoł" to jedno wielkie śmierdzące g...no. A że nikt JKM nie słuchał kiedy ten chciał wpisać do konstytucji zakaz zadłużania kraju - trudno. Najwyżej spłacimy ten 1000 miliardów złotych długu wewnętrznego + 2000 miliardów reszty długów.

"a że nic dla ludzi nie zrobił to go przez 15 lat mądrzy ludzie nigdzie nie wybierali" - zabiłeś mnie tym tekstem :D piszesz jak byś był starszy ode mnie a jednak jesteś naiwny jak dziecko ;)

"Ale, że młodzież o tym nie wie " - raczej nie jest umoczona w PRL - i nie tylko młodzież na niego głosowała

Pit @ 23:51, 27.05.2014r. IP: *.*.217.43

@szerszeń - wyjdź i wróć jak będziesz mieć coś konkretnego do powiedzenia/napisania.

szerszeń @ 01:18, 28.05.2014r. IP: *.*.32.75

Pit@
Jednej rzeczy się nigdy nie spytałem ciebie: Czy Lasy Państwowe też mają być poza wpływami państwa?

szerszeń @ 01:22, 28.05.2014r. IP: *.*.32.75

I tylko tu nie ściemniaj czasem, bo lubisz tak czasami popisać o czyś co sam nie rozumiesz...! Tyczy się Pit@-a od "gwałciciela".

Pit @ 02:35, 28.05.2014r. IP: *.*.217.43

Lasy państwowe to jedna z niewielu gwarancji że Polska spłaci swoje długi (a właściwie jeśli nie spłaci to pójdą jako spłata jego części). Jeśli nie przestaniemy zadłużać państwa to te lasy nie będą państwowe (a może i będą, ale na pewno nie Polskie).
@szerszeń ty masz jakiekolwiek poglądy? Czy jak Donek pierdnie w lewą stronę to zaraz tam lecisz?

Jola @ 11:24, 28.05.2014r. IP: *.*.131.221

"Majątek JKM szacuje sie na 9mln PLN"... chyba na 9 000 zł?

Stefan @ 11:26, 28.05.2014r. IP: *.*.38.169

Z mojego punktu widzenia PO stała się partią władzy, nie myśli o żadnych zmianach/usprawnieniach tylko myśli które by tu podnieść podatki żeby się ludzie nie pokapowali o co chodzi i żeby więcej głosów sobie pokupować.

taki przykład: Ja jestem człowiekiem dosyć młodym, państwo w ramach składki emerytalnej zabiera 20% pensji brutto (30% pensji netto) i będzie mi zabierać w sumie przez 45lat.
Po tym czasie dostanę na emeryturze 30% pensji przez średnio 10 lat. Ja się pytam: gdzie się podziało 45-10=35 lat składek? Kto mi je kradnie?

Suma sumarum państwo zabiera mi 50% mojej pensji, jest to dla mnie szczególnie dotkliwe gdyż nie mam zdolności do wykonywania chociażby remontów czy napraw samemu w domu i omijać w ten sposób złodziejski podatek od pracy. Aby cokolwiek mieć/zrobić muszę najpierw zarobić, zapłacić 50% podatku i dopiero za pozostałe 50% mogę kogoś wynająć aby przyszedł i mi zrobił remont. kuriozalna sytuacja.

Moja ciotka jest chora, leki kosztują parę tysięcy, nfz nie refunduje bo za drogie, mnie też nie stać żeby jej dołożyć bo państwo mi zabiera 50% mojej pensji.

Zagłosuje na każdego kto obieca obniżyć podatki dochodowe!
Najbogatsi i tak ich nie płacą.

kk @ 11:38, 28.05.2014r. IP: *.*.31.64

W zusie długi wspieraja kredytami,zabrane ludziom ofe,zielonej wyspy nie ma,dobrze ze ludzie sie budzą i do głosu dochodzą Eurosceptycy.Powolutku idzie ku rewolucji we Francji i tak jak w dominie obudza sie inne kraje.U nas przebudzenie niesie Korwin.

szerszeń @ 11:54, 28.05.2014r. IP: *.*.189.236

kk@
Zobaczymy jak wytrzeźwiejesz i za wszystko będziesz musiał sam zapłacić...

Stefan @
No cóż, jak mówi JKM "gwałciciel" twój problem z ciocią. Nie stać cie to trudno...

Pit @
To jesteś za prywatyzacją czy nie? Wiem, że lubisz odpowiadać wymijająco, ale raz chociaż mógłbyś odpowiedzieć konkretnie. Bez tego partyjnego bełkotu...

Stefan @ 12:18, 28.05.2014r. IP: *.*.38.169

Szerszeń skończmy z fikcją że zawsze każdego na wszystko będzie stać, próbowaliśmy przez 40 lat komunizmu i nie udało się.

To właśnie pod rządami JKM by mnie było stać bo nie musiałbym płacić 50% podatku za "luksus" zwany pracą.

Aktualnie łapie wszystkie możliwe zlecenia, oprócz etatu w ciągu dnia pracuje po nocach, weekendach.
Przez to że pracuje więcej godzin płace też automatycznie większe podatki i składki, to jest zwyczajnie niesprawiedliwe a przy opodatkowaniu 50% to już jest bardzo niesprawiedliwe.

Przemyślałem to sobie i JKM ma racje, praca to nie jest żaden luksus żeby był tak opodatkowany!

@ @ 12:23, 28.05.2014r. IP: *.*.147.38

Do Stefan .Masz racje,ze ci co pracuja więcej są karani płaceniem więcej podatku,a ci co nie pracują dostają nagrodę w postaci róznych zasiłków i dofinansowań.Lepiej być opiekunem kota ,niż "opikunem Palikota".

szerszeń @ 12:23, 28.05.2014r. IP: *.*.189.236

Stefan @

Przykładowo masz dzisiaj 2500 brutto i myślisz, że jak nie będzie podatków składek na ZUS to pracodawca da ci to do ręki. Śmieszne....

Pit @ 12:27, 28.05.2014r. IP: *.*.217.43

@Stefan - 50-80% pieniędzy jest Ci zabieranych w momencie wypłaty, potem musisz zapłacić jeszcze podatki i koszty firm wliczone w cenę produktów:
- VAT
- CIT
- ZUS
- akcyza

Budżet 2014 r
"Ustala się, zgodnie z załącznikiem nr 1, łączną kwotę podatkowych i niepodatkowych dochodów budżetu państwa w wysokości 277 782 224 tys. zł." - daje to w okolicach 7500 zł na głowę podatku rocznie

" Deficyt budżetu państwa ustala się na dzień 31 grudnia 2014 r. na kwotę nie większą niż 47 505 145 tys. zł." - około 1290 zł DODATKOWEGO długu do spłacenia

Łączne koszty ZUS 2014 - 194 830 mln = około 5250 zł rocznie na KAŻDEGO mieszkańca Polski

Suma to ponad 14 tys zł - tyle sobie państwo zabiera w 2014 roku od każdego obywatela.

szerszeń @ 12:28, 28.05.2014r. IP: *.*.189.236

Cały ten program JKM \"gwałciciela\" nie trzyma się kupy... To wszystko hasła pod publikę, którą niestety kupił.

Pit @ 12:28, 28.05.2014r. IP: *.*.217.43

"Przykładowo masz dzisiaj 2500 brutto i myślisz, że jak nie będzie podatków składek na ZUS to pracodawca da ci to do ręki. Śmieszne...." - mam ci to łopatologicznie wyjaśnić jak będzie działać?

szerszeń @ 12:31, 28.05.2014r. IP: *.*.189.236

Ty mi nic nie musisz tłumaczyć, ty nasza "gazelo" ekonomii...;)

Pit proszę wytłumacz- @ 12:33, 28.05.2014r. IP: *.*.147.38

-gdyż większość wierzy w to co mówią w "tvn",zamiast w Pana Boga.

Stefan @ 12:43, 28.05.2014r. IP: *.*.38.169

@szerszeń:
A niby dlaczego mi tych pieniędzy nie da?

Łaski nie robi, jak nie będzie chciał wypłacić należnej pensji to ja idę do innego pracodawcy a byłemu pracodawcy zakładam sprawę w sądzie o niewywiązanie się z podpisanej umowy o prace.

Jak Kaczyński obniżył podatki ok. 2007 roku to od razu odczułem w portfelu, szkoda że tylko potem Tusk popodwyższał chyba wszystkie możliwe podatki :(

szerszeń @ 12:47, 28.05.2014r. IP: *.*.189.236

Zawsze będziesz mógł jeszcze zastrzelić byłego pracodawcę w pojedynku...;)

Pit @ 13:05, 28.05.2014r. IP: *.*.217.43

"Ty mi nic nie musisz tłumaczyć, ty nasza "gazelo" ekonomii...;)" - napisał człowiek który spodziewa się wzrostu gospodarczego podnosząc tylko podatki.

Elegancko @ 14:09, 28.05.2014r. IP: *.*.19.204

"Ty mi nic nie musisz tłumaczyć, ty nasza "gazelo" ekonomii...;)" - napisal czlowiek ktory mysli, ze wzrost gospodarczy bierze sie z dotacji unijnych :)

a @ 14:22, 28.05.2014r. IP: *.*.17.197

Stefan - "Ja się pytam: gdzie się podziało 45-10=35 lat składek? Kto mi je kradnie?"

Twoja i nie tylko kasa idzie na emerytury mundurowe ,przecież przez 15 czy 20 lat nie wyjdzie im składka żeby mieć taką emeryturę ( podejrzewam że większa od twojej ).

Pit @ 16:35, 28.05.2014r. IP: *.*.217.43

Jak kasa ukradziona z OFE się skończy to i wiek emerytalny znowu trzeba będzie podnieść. Tak że docelowo 85-90 lat pewnie będzie.

Elegancko @ 17:48, 28.05.2014r. IP: *.*.19.204

Pewnie tak bedzie. Zreszta sam Michał Szczerba z PO mowi ze Polacy chcą pracowac dluzej.. :) To w czym problem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=TCHK9LmkReQ

Pit @ 18:23, 28.05.2014r. IP: *.*.217.43

W domyśle do usranej śmierci ;)

Stefan @ 02:29, 29.05.2014r. IP: *.*.68.228

Niezły wywiad:
Szczerba: "Polacy chcą dłużej pracować"
Korwin: "niektórzy nie chcą"
Szczerba: "ale chcą"

i weź tu takiego przekonaj :P uparł się że Polacy chcą i już.

Janusz @ 11:29, 29.05.2014r. IP: *.*.16.37

I po co było tyrać, urabiać się, zapier...ć całymi dniami aby było lepiej, aby naszym dzieciom i później wnukom żyło się lepiej nisz nam? Przyszedł krul w muszce i mówi - teraz robimy znów XIX wiek.

Pit @ 00:25, 30.05.2014r. IP: *.*.142.140

@Januszku ;) Pozwolę sobie Ciebie zacytować: "I po co było tyrać, urabiać się, zapier...ć całymi dniami aby było lepiej, aby naszym dzieciom i później wnukom żyło się lepiej nisz nam? " - i dodać "skoro i tak wszystko zabierze ZUS i państwo?"
Zapodaj mi panie jaśnie oświecony wiedzą o JKM wypowiedzi że chce powrotu XIX wieku. Wolny rynek to dla Ciebie cofanie się? Wolność i odpowiedzialność to cofanie się? Komuna wraca pełną gębą tylko we wdzianku demokracji i pseudo-kapitalizmu.

Janusz @ 09:45, 30.05.2014r. IP: *.*.5.199

I po co było tyrać, urabiać się, zapier...ć całymi dniami aby było lepiej, aby naszym dzieciom i później wnukom żyło się lepiej nisz nam? Przyszedł krul w muszce i mówi - teraz robimy znów XIX wiek.

Stefan @ 12:49, 30.05.2014r. IP: *.*.188.107

Janusz nikt nie mówi o powrocie do XIX wieku. nie chciałbym Cię martwić ale poza odzyskaniem od ruskich wolności i wybłaganiem otwarcia granic z Unią to kiepsko Wam wyszło to urabianie się dla młodych.

System podatkowy jest zorganizowany tak, że najbogatsi i największe firmy nie płacą WCALE podatków dochodowych i nikt nie widzi w tym nic niestosownego wszak są bogaci i potrafią legalnie omijać przepisy, ale biedniejsi i średniacy już muszą płacić.
42% mojego wynagrodzenia państwo zabiera zanim przelew przyjdzie do mnie na konto, potem od reszty cokolwiek chce kupić jeszcze 23% vat, na niektóre "luksusowe" produkty jak benzyna jest akcyza podwajająca cene, w sumie państwo zabiera mi bezpośrednio w formie podatków jakieś 55% tego co zarobię.

W sumie pośrednio państwo zabiera mi myśle ok. 70-75% moich zarobków.

Gdyby jeszcze państwo coś mi dawało w zamian - emeryture czy opieke zdrowotną to jakoś bym to może przebolał, ale jak chce iść na badania nie czekając miesiącami to tylko prywatnie, a na emeryture jak sobie prywatnie nie odłoże to wg rządowych prognoz będę dostawał grosze.

Wszystkie chyba kraje w Europie w ostatnich kryzysowych latach ograniczały liczbę urzędników, a nasza Polska co? Zwiększa cały czas liczbę urzędników i regulacji jednocześnie zwiększając co roku kolejne podatki i obciążenia.

to wszystko budzi mój protest.

Dziwisz się że młodzi protestują lub wyjezdzają?

szerszeń @ 14:45, 30.05.2014r. IP: *.*.16.164

Janusz @ 11:29

Ja już zakupiłem świeczki i lampę naftową. Jak sądzę JKM zażąda niebawem wyłączenia prądu jak przystało na cywilizowany XIX wieczny kraj ;) Zakupiłem jeszcze bryczkę z koniem, szable i pistolety do pojedynków. Tylko czy JKM ma jakiś pomysł na uregulowanie kwestii umów mnie obowiązujących? Jakoś trzeba to załatwić, abym w sposób cywilizowany pożegnał się ze swoimi operatorami za czym wszystko wyłączą.

Pit @ 15:12, 30.05.2014r. IP: *.*.142.140

@szerszeń - udowodnisz swoją tezę? Oczywiście nie potrafisz.

szerszeń @ 16:17, 30.05.2014r. IP: *.*.16.164

A co tu udowadniać? Jaki jest koń (JKM) każdy widzi. Ale miał swoje pięć minut Lepper, Palikot, teraz ma JKM. Ale pięć min. szybko mija na szczęście...

Pit @ 18:18, 30.05.2014r. IP: *.*.221.46

Nie przepowiadaj przyszłości bo to ci nie idzie.
Jeśli nie zauważyłeś to ponawiam: "udowodnisz swoją tezę? Oczywiście nie potrafisz."

szerszeń @ 18:33, 30.05.2014r. IP: *.*.16.164

Na głupoty szkoda mi czasu. Jeżeli coś już piszę o JKM to tylko ze śmiechu bądź z politowania dla was, jako jego wyborców... Jak miałbym coś tłumaczyć, to do zimy by mi zeszło, bo ten wasz cały program wyborczy, a w zasadzie zbiór dziwadeł kupy się nie trzyma... Miłego popołudnia wszystkim życzę, puki mamy jeszcze dostęp do energii...;)

Pit @ 18:47, 30.05.2014r. IP: *.*.221.46

Tia, bla bla i papa

szerszeń @ 19:06, 30.05.2014r. IP: *.*.16.164

To ci-pa :)

jasiek @ 19:19, 30.05.2014r. IP: *.*.41.212

oprócz polityków NP ta reszta to sami krętacze i żydzi

szerszeń @ 19:28, 30.05.2014r. IP: *.*.16.164

Ale przecież jasiek ty sam masz jakieś takie mieszane pochodzenie? Nie rozumiem czemu nie lubisz tak swych krajanów? I co to jest NP - naziści polscy?

jasiek @ 15:45, 31.05.2014r. IP: *.*.12.22

mieszańcem to ty jesteś urzędasie posr**y i odpie**** się od mojej osoby kundlu jeden

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.