Czwartek, 25 kwietnia 2024 r., imieniny Jarosława, Marka, Elwiry

Pogotowie Reporterskie

ZUS w Łasku z nową salą obsługi klientów

Punkt Informacyjny ZUS w Łasku, przyjmuje rocznie ok. 20 tys. klientów. Dziś uroczyście otwarto wyremontowaną Salę Obsługi Klientów. Klienci będą teraz obsługiwani w komfortowych warunkach.

Modernizacja Punktu Informacyjnego ZUS możliwa była dzięki wspólnym działaniom Krzysztofa Jędrzejewskiego – Dyrektora II Oddziału ZUS w Łodzi i Gabriela Szkudlarka – Burmistrza Łasku. Burmistrz wyremontował pomieszczenia, ZUS zadbał o wyposażenie i umeblowanie placówki oraz zainstalował System Kierowania Ruchem – tzw. SKR, potocznie zwany też biletomatem.

Lokal został gruntownie przebudowany. Zostały położone gładzie na ścianach i na suficie, niektóre ściany zostały wyburzone. Dzięki temu mogliśmy zorganizować strefę oczekiwania dla klientów, której wcześniej nie było i toaletę dla klientów, dostosowaną dla osób niepełnosprawnych. Przed modernizacją Sala Obsługi Klientów miała 35 m. kw., teraz ma ponad 68 m.kw. i nie odbiega standardem od innych placówek w kraju. – powiedział Krzysztof Jędrzejewski – Dyrektor II Oddziału ZUS w Łodzi.

Po remoncie w Punkcie Informacyjnym utworzone zostało dodatkowe stanowisko do bezpośredniej obsługi klientów. W uroczystości otwarcia nowej Sali, brał udział Mariusz Jedynak - Członek Zarządu ZUS nadzorujący Pion Administracyjny i Zamówień Publicznych. Jak zauważył – Jakość obsługi Klientów jest dla nas najważniejsza i kluczowa. Niezależnie od tego ile uruchomimy dodatkowych kanałów informacyjnych – Centrum Obsługi Telefonicznej, czy Platforma Usług Elektronicznych, zawsze będziemy stawiać na bezpośrednią obsługę klientów. Takie miejsce jak tutaj, czyli front office, będzie wizytówką Zakładu, niezależnie od tego czy to będzie bardzo duża aglomeracja, czy to będą miejscowości bardzo przyjemne, takie jak Łask.”

Zmianie uległa też estetyka wejścia do budynku.

Cała inwestycja służy mieszkańcom Gminy Łask i powiatu łaskiego. W ubiegłym roku z usług Punktu Informacyjnego skorzystało ponad 21 tys. klientów, myślę, że z tego ok. 12 tys. stanowili mieszkańcy Gminy. Trudno w takiej sytuacji być opornym na sugestie Dyrektora ZUS , że potrzebny jest remont. Nasi mieszkańcy będą teraz obsługiwani w godnych warunkach.- powiedział Burmistrz Gabriel Szkudlarek.

 


Monika Kiełczyńska

Regionalny rzecznik prasowy ZUS

województwa łódzkiego

 

Skomentuj [ 5 ]
19:05, 07.12.2018 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

ZUS @ 05:42, 08.12.2018r. IP: *.*.126.179

ZUS INSTYTUCJA ŻERUJĄCA NA PLACĄCYCH PODATKI,PASOŻYT KTORY ZŻERA DZISIATKI MLN NA SWOJE UTRZYMANIE, CIEKAWE CO ZROBIĄ TERAZ Z TYMI OD ZWOLNIEN,SKORO SĄ JUZ E-ZWOLNIENIA. MOZE ZACZNA BUDOWAC NOWE GMACHY???

Pioo @ 10:58, 08.12.2018r. IP: *.*.168.178

Żaden remont nie pomoże, skoro w naszym Łaskim ZUS siedzą niekompetentne urzędniczki. Zachowują się wręcz żenująco, a ich niewiedza powala z nóg.

lucjan @ 15:55, 08.12.2018r. IP: *.*.126.176

Pioo@ zgadzam sie w calosci,przewaznie wysyłaja do Zdunskiej albo do Łodzi, ew przesla pismo jak sie dostarczy,a utrzymanie tego punktu kosztuje kilkaset tys. rocznie ,a po co???

do lucjan @ 14:38, 10.12.2018r. IP: *.*.200.233

też sie zgadzam,ze w Łasku nic nie wiedzą.Taka sala za pieniadze podatników nikomu nie potrzebna.

do lucjan @ 14:40, 10.12.2018r. IP: *.*.200.233

ogólnie w Łasku urzdnicy sie nie dokształcaja ,nie uczestnicza w bierzacych szkoleniach w tematach nowych zmian i ustaw.

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama




Popularne artykuły


Reklama



Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie




Ostatnio na forum

Więcej dyskusji





Najnowsze komentarze


Pogoda

Facebook


Najnowsze zdjęcia


© Copyright 2011-2024 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET