Cyfrowe kanały PGNiG biją kolejne rekordy
Nie słabnie popularność cyfrowych rozwiązań wprowadzanych przez PGNiG. W roku epidemii koronawirusa wprowadzone w minionych latach rozwiązania okazały się skutecznym sposobem na alternatywną obsługę klienta i biją prawdziwe rekordy. W pierwszych III kwartałach br. do obsługi za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny przybyła rekordowa liczba blisko 500 tys. umów.
Daje to łącznie niemal 2 miliony umów, co oznacza, że spółka stała się liderem w elektronicznej obsłudze klienta w Polsce.
Dynamicznie wzrasta także liczba pobrań aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która
z końcem września br. przekroczyła już 1,4 mln. Tylko od stycznia do września, aplikację mobilną pobrano blisko 700 tys. razy, co oznacza wzrost o 121 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku (wówczas pobrań było nieco ponad 300 tys.). Coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.
– Bycie liderem branży energetycznej w Polsce to powód do dumy, tym bardziej cieszy również spektakularny wzrost naszej popularności w kanałach online. Nasze narzędzia są nie tylko łatwo dostępne, ale również intuicyjne, co jest ważne w szczególności dla naszych starszych klientów – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
Coraz większą popularność zyskuje także usługa płatności online. Klient nie musi już pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur za gaz czy energię elektryczną. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie swojego rachunku bankowego, a każda płatność odbędzie się na czas. Tylko w III kwartałach br., klienci PGNiG dokonali ponad 2,3 mln płatności online, co oznacza 154 proc. wzrost wobec analogicznego okresu w roku 2019 r.
– Trudno o lepsze, bardziej wymierne potwierdzenie zasadności naszej cyfrowej transformacji, niż twarde liczby pokazujące skalę zapotrzebowania na zdalne kanały dostępu. Dla naszych klientów to wygoda i oszczędność czasu, dla spółki zaś dbałość o środowisko oraz optymalizację kosztów – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
· zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;
· podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
· podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
· kontrolę bieżącego salda płatności;
· obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
· wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
· zmianę/uzupełnienie danych w umowie;
· zmianę grupy taryfowej;
· przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
· kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
· zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail:kontakt@pgnig.pl
- Skomentuj [ 0 ]
- 14:25, 10.10.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Skarbnik Gminy Łask odwołana ze stanowiska
- Łask. Komunikat Burmistrza Łasku
- Łask. Rozbudowa drogi w Sięganowie – podpisano umowę
- Łask. Odeszli do wieczności
- Zaproszenie na obchody 65- lecia szkoły w Ostrowie
- Ważne dla Gminy Buczek (video)
- Łask. II sesja Rady Miejskiej
- 25. Jarmark Łaski "Wniebogłosy"
- Łask. Nabór na stanowisko urzędnicze
- Osobówką wjechał do rowu
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- KUPIĘ WOJSKOWE MEDALE,ORDERY,ODZNAKI,ODZNACZENIA
- KUPIĘ STARE DREWNIANE ŚMIGŁO OD SAMOLOTU TELEFON 694972047
- KUPIĘ SZABLE,BAGNETY,KORDZIKI,NOŻE STARE WOJSKOWE
- Dachy
- Piec WIAR 8 kW
- Sprzedam enduro 125 pojemność
- Opel Corsa LPG
- Dziialka rekreacyjna
- Elektryk, instalacje elektryczne, fotowoltaika
- Prasowaczka
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Pomoc w nauce polskiego dla gości z Ukrainy
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- Walka z koronawirusem w wydaniu łaskiej przychodni
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Zaprosić tych co wygrali Eurowizję - ha ha ha
- Ambitnych a nieznaczących kapel jest pod dostatkiem. Może wypada wsiąść przykład z Zduńskiej
- Bajeczki i bajeczki.... Jaka kontrola posesji? Wystarczy pojechać na Okup wieczorem i smród czuć
- Żona radnego może weźmie stanowisko.
- A to nie wiesz? Starosta przychodzi, kiedyś był pomocnikiem skarbnika, nauczył się regułki defi
- Lepsze to niż disco polo
- Skoro pani skarbnik została odwołana, a o żadnym naborze na to stanowisko nie słychać,to czy ma
- Niech ta kobieta zejdzie mi z oczu , bo to co robiła i niszczyła innych ,to niech zobaczy jak to j
- Super!!! Cieszę się na ten występ!!! Ale majteczki w kropeczki wg koneserów - to jest to!
- Pani Celino, co tam w starostwie? Już wszystkie gabinety wyszykowane dla członków? Zastanawiam si
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Sylwester Florczak Przewodniczącym Rady Miejskiej w Łasku
-
I sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Piotr Wołosz starostą
-
I Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
"Kreatywna matematyka" - międzyprzedszkolny konkurs
-
Ostatnia sesja Rady Miejskiej w Łasku 2018-2024
-
Obchody 84. rocznicy zbrodni katyńskiej
-
Dzień otwarty w Dworze Szweycera
-
Intensywne prace przy stacji PKP w Kolumnie
-
Medal dla Burmistrza Gabriela Szkudlarka