Nowa aplikacja eDO App pozwala zdalnie podpisać umowę z PGNiG
Dzięki współpracy PGNiG Obrót Detaliczny z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych posiadacze e-dowodów mogą całkowicie zdalnie zawrzeć umowę na dostawy gazu ziemnego. Pomoże w tym nowa aplikacja eDO App. To kolejna funkcjonalność kanałów cyfrowych PGNiG, które w 2020 roku biły rekordy popularności. Sama liczba umów obsługiwanych przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, przekroczyła 2 mln, a liczba płatności online wzrosła o ponad 200 proc. względem 2019 roku.
Klienci mogą już podpisywać nowe umowy z PGNiG Obrót Detaliczny za pośrednictwem eDO App. Wystarczy, że skorzystają z dowodu z warstwą elektroniczną i smartfona z NFC,
na którym zainstalują bezpłatną aplikację i potwierdzą w niej swoje dane przy zawarciu umowy na dostawę gazu. Zaawansowane zabezpieczenia kryptograficzne zawarte w e-dowodzie oraz potwierdzanie operacji indywidualnym kodem PIN zagwarantują najwyższe bezpieczeństwo dokonywanej operacji.
– Naszym priorytetem jest podnoszenie standardu usług i ich dostępności. Teraz, przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, dajemy kolejną płaszczyznę komunikacji w segmencie B2C, dzięki której można z nami zawrzeć umowę w sposób zdalny, bazując na najlepszych rozwiązaniach technologicznych, przy okazji zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Współpraca z PWPW to kolejny krok PGNiG w kierunku jak najbardziej kompleksowej zdalnej obsługi klientów. W 2020 roku obostrzenia związane z pandemią przełożyły się na 44-proc. wzrost liczby umów obsługiwanych za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Na platformie eBOK, która obsługuje ponad 2 mln klientów PGNiG w całej Polsce, przybyło
w ubiegłym roku blisko 660 tysięcy nowych umów. Dużą popularnością cieszy się również aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej. Do końca grudnia ub. roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.
– Sprawna obsługa ponad 7 mln naszych Klientów to duże wyzwanie zwłaszcza w czasie szeregu ograniczeń związanych z epidemią. W 2020 roku podpisaliśmy ponad 62 tysiące umów online, czyli 45-krotnie więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w cyfrowe kanały obsługi to działanie przemyślane i zrealizowane w ramach strategii operacyjnej spółki na lata 2017-2020 – dodaje Henryk Mucha.
Zwiększa się również troska klientów o środowisko naturalne. W 2020 roku liczba umów
z EKOfakturą wzrosła prawie dwukrotnie i obecnie wynosi blisko 1,4 mln. Bardzo dużą popularnością cieszyły się również płatności on-line. Tylko w 2020 roku klienci PGNiG dokonali blisko 3,3 mln tego rodzaju płatności, co oznacza wzrost o 208 proc. w skali roku. Dzięki tej usłudze klienci nie muszą pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie rachunku bankowego, a każda płatność za gaz czy energię elektryczną odbędzie się na czas.
- Skomentuj [ 0 ]
- 12:20, 08.03.2021 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Łask. Lidia Sosnowska zastępcą burmistrza Łasku
- Łask. Rozbudowa drogi w Sięganowie – podpisano umowę
- Łask. Odeszli do wieczności
- Zaproszenie na obchody 65- lecia szkoły w Ostrowie
- Łask. Odeszli do wieczności
- Uroczyste ślubowanie nowo przyjętej policjantki
- II sesja Rady Powiatu Łaskiego
- 25. Jarmark Łaski "Wniebogłosy"
- Łask. Odeszli do wieczności
- Ci mieszkańcy województwa łódzkiego nie płacą alimentów na bliskich
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- Sprzedam enduro 125 pojemność
- Opel Corsa LPG
- Dziialka rekreacyjna
- Elektryk, instalacje elektryczne, fotowoltaika
- Prasowaczka
- Opel Astra H kombi
- Ford Mondeo 2010
- Atrakcyjne działki budowlane
- Sprzątanie
- MYCIE KOSTKI BRUKOWEJ
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Pomoc w nauce polskiego dla gości z Ukrainy
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- Walka z koronawirusem w wydaniu łaskiej przychodni
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Feminatywy czasami brzmią po prostu śmiesznie i stosując takie nazewnictwo można odnieść wraż
- A czy po nowemu to nie powinno być że Burmistrza Łasku ogłasza... A nie Burmistrz Łasku ogłasz
- Co można sobie pomyśleć jeśli jest prawie połowa roku, a drogi gminne po zimie są w dramatyczn
- Brawo Łaskovia wspaniałe szkolenie od podstaw tylko naśladować i powielać . Jesteście dumą Ł
- Ciekawe co by mieszkańcy uznali za największy problem w gminie, stawiam na wysokie ceny wody, ści
- Jeśli jestem w Łasku to... mieszkam w Łasku, tu nam sąsiadów, tu płacę podatki np. VAT, płac
- Drogi powiatowe to jest dopiero tragedia i dziadostwo. Już nie wspominając o tym że ktoś musiał
- A ja serdecznie pozdrawiam o żałuję że wyprowadziłam się z tamtych okolic.pozdraeia Urszula wn
- Ja tylko przypomnę, tak dla porządku, że artykuł nie jest o jakimś przegranym facecie z przegra
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Sylwester Florczak Przewodniczącym Rady Miejskiej w Łasku
-
I sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Piotr Wołosz starostą
-
I Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
"Kreatywna matematyka" - międzyprzedszkolny konkurs
-
Ostatnia sesja Rady Miejskiej w Łasku 2018-2024
-
Obchody 84. rocznicy zbrodni katyńskiej
-
Dzień otwarty w Dworze Szweycera
-
Intensywne prace przy stacji PKP w Kolumnie
-
Medal dla Burmistrza Gabriela Szkudlarka