Sobota, 18 maja 2024 r., imieniny Eryka, Aleksandry, Feliksa

Pogotowie Reporterskie

Nowy system poboru opłaty drogowej e-TOLL dla pojazdów ciężkich

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Łasku informuje, że Ministerstwo Finansów uruchomia rejestrację w systemie e-TOLL oraz Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta. Rejestracja jest krótkim i intuicyjnym procesem, który będzie można przeprowadzić całkowicie online. Nowy system poboru opłaty drogowej e-TOLL dla pojazdów ciężkich (powyżej 3,5 t w tym autobusów i samochodów osobowych z przyczepą) zastąpi dotychczasowy system viaTOLL.

Pobór opłaty w nowym systemie e-TOLL już od czerwca.

Od 26 maja br. możliwa jest rejestracja użytkowników i pojazdów w nowym systemie. Uruchomiona została również infolinia, która całodobowo będzie wspierać użytkowników e-TOLL

Jak się zarejestrować 

Rejestracja w systemie e-TOLL będzie możliwa online na stronie etoll.gov.ploraz za pośrednictwem e-Urzędu Skarbowego.

Docelowo użytkownicy będą mogli jej dokonać również:

stacjonarnie w Miejscach Obsługi Klienta e-TOLL
za pośrednictwem wybranych operatorów kart flotowych
Intuicyjna rejestracja online umożliwi szybkie utworzenie Internetowego Konta Klienta.

Internetowe Konto Klienta

Użytkownicy będą mogli korzystać z usług systemu e-TOLL z poziomu indywidulanego Internetowego Konta Klienta, które pozwoli na:

rejestrację online (metody uwierzytelnienia: Profil Zaufany, mObywatel, login i hasło)
zarządzanie danymi i usługami e-TOLL w jednym miejscu
korzystanie z płatności pre-pay i post-pay
pełne zarządzanie usługami onlinewszystkie dokumenty finansowe dostępne w jednym miejscu
możliwość wykorzystania szybkich płatności online
automatyczne powiadomienia o wymaganych płatnościach
komunikacja z Poborcą Opłaty
różne poziomy uprawnień dla użytkownika, np. administrator, księgowy, kierowca
pełne zarządzanie pojazdami zarejestrowanymi w trybie online
Wsparcie dla użytkowników

Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiły Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które będzie wspierać użytkowników w procesie rejestracji w systemie oraz udzielać informacji. Infolinia działa całodobowo w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Użytkownicy mogą korzystać z pomocy konsultantów pod numerami telefonów:

 800 101 101 -numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
+48 22 521 10 10- numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
Dodatkowo do dyspozycji użytkowników jest adres mailowy kontakt@etoll.gov.pl. Pytania można przesyłać też w formie korespondencji listownej na adres Ministerstwa Finansów.

Kolejne etapy projektu

Z końcem maja br. w sklepach Google Play i App Store zostanie udostępniona bezpłatna aplikacja mobilna e-TOLL PL, która będzie jednym z narzędzi do przekazywania danych geolokalizacyjnych do systemu e-TOLL oraz danych o przewozach towarów wrażliwych do systemu SENT. Poprzez aplikację będzie możliwe uiszczanie opłaty za przejazd po drogach płatnych.

W pierwszej połowie czerwca br. uruchomione zostaną pierwsze Miejsca Obsługi Klienta
dla użytkowników e-TOLL oraz ruszy pobór opłat w nowym systemie.

Skomentuj [ 0 ]
19:10, 30.05.2021 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama




Popularne artykuły


Reklama



Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie




Ostatnio na forum

Więcej dyskusji





Najnowsze komentarze


Pogoda

Facebook




Najnowsze zdjęcia


© Copyright 2011-2024 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET