Czwartek, 16 maja 2024 r., imieniny Andrzeja, Jędrzeja, Adama

Pogotowie Reporterskie

XVII Rajd Górski Korona Gór Polski za nami (zdjęcia)

24-26 września odbył się XVII Rajd Górski Korona Gór Polski. Tym razem udało nam się zdobyć dwa szczyty należące do Korony Gór Polski. Góra Chełmiec 850 m n.pm. to najwyższy szczyt Gór Wałbrzyskich. Została zdobyta pierwszego dnia. Na Chełmiec szliśmy z miasta Boguszowa Gorce. Po zejściu z Chełmca poszliśmy na najwyżej położony miejski rynek w Polsce – właśnie w Boguszowie.

Drugiego dnia została zdobyta Śnieżka 1603 m n.p.m. Góra ta, to najwyższy szczyt Karkonoszy, jak i całych Sudetów. Wędrówka była trudna, trasa długa i wymagająca. Na Śnieżkę podchodziliśmy czarnym szlakiem z Karpacza, następnie zeszliśmy przez Dom Śląski, Strzechę Akademicką i Samotnię do Świątyni Wang. Łącznie tego dnia pokonaliśmy 25 kilometrów. Niestety szczyt Śnieżki tonął we mgle i nie było żadnego widoku. Trzeciego dnia ruszyliśmy z Kowar na Przełęcz Okraj. Z przełęczy poszliśmy do Małej Upy w Czechach, gdzie mieliśmy przyjemność napić się piwa warzonego na miejscu w jednym z lokali. Pogoda dopisała, kondycja nie spadła.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji.

Zobacz zdjęcia:

XVII Rajd Górski Korona Gór Polski

Skomentuj [ 1 ]
15:05, 28.09.2021 r.

Powrót do strony głównej

Wasze komentarze

Jontek @ 20:50, 28.09.2021r. IP: *.*.15.165

Zadepco te góry, do cna.