"Energetyczny Tornister" w Gminie Widawa (zdjęcia)
W miniony piątek 28 sierpnia 30 dzieci z gminy Widawa, które wybierają się do pierwszej klasy otrzymało wyprawki szkolne w ramach akcji "Energetyczny Tornister” organizowanej przez PGE Dystrybucja SA oddział Łódź-Teren.
Uroczystość wręczenia miała miejsce w Gminnym Ośrodku Kultury w Widawie. Udział w niej oprócz dzieci i ich rodziców wzięli przedstawiciele PGE oraz władze samorządowe Gminy.
Wójt Gminy – Michał Włodarczyk witając wszystkich obecnych, serdecznie podziękował przedstawicielom PGE za taki piękny prezent. Zwracając się następnie do dzieci wyraził nadzieję, że te tornistry spowodują, że przygoda ze szkołą rozpocznie się przyjemniej.
Podczas uroczystości przekazania tornistrów dzieci mogły też dowiedzieć się, do czego służy i skąd się bierze prąd. Poznały też podstawowe zasady korzystania z elektryczności. Na obrazkach rozpoznawały urządzenia elektryczne, dowiedziały się też, pod jakie numery należy dzwonić, gdy dzieje się coś złego. Wszystko to odbywało się w formie dobrej zabawy, a przy okazji dostawały też drobne upominki.
Przygotowano tornistry odpowiednie zarówno dla chłopców jak i dla dziewczynek, a w każdym znalazły się przybory szkolne m.in. piórniki, kredki, nożyczki, klej, farby, bloki, papier kolorowy, itp. Wartość takiego tornistra z wyposażeniem to ok. 200 zł.
Cała akcja prowadzona była we współpracy z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej i to właśnie ośrodek wytypował dzieci.
Zobacz zdjęcia: Energetyczny tornister
Źródło:Gmina Widawa
- Skomentuj [ 0 ]
- 16:16, 01.09.2015 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Łask. Odeszli do wieczności
- Uwaga! Zmiana cen wody i ścieków
- Łask. Awanse na stopień nauczyciela mianowanego
- Nieustąpienie pierwszeństwa przyczyną groźnie wyglądającego zdarzenia drogowego
- Policjanci zlikwidowali nielegalną plantację i przejęli 30 kilogramów narkotyków
- Buczek. 50 lat minęło
- Łask. Odeszli do wieczności
- Buczek. Jarmark Bożonarodzeniowy – relacja
- Podatki w powiecie łaskim: Gdzie portfel mieszkańca odpocznie najbardziej?
- Od 1 stycznia droższe bilety autobusowe
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- male kotki
- GARAZ do wynajecia
- Domek drewniany całoroczny letniskowy 4,8m/7,2m 15/20
- Zaginął młody kotek
- Mieszkanie do wynajęcia
- Petsitter poszukiwany
- Do wynajecia
- Dziaki budowlane
- Pożondki
- Oprawa muzyczna - skrzypce na ślub i inne okazje
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- A One-Day Free Epic Games Store Drop That Mobile Gamers Shouldn’t Miss
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Poza tym PISowskie powiaty mają za zadanie przykazane od swojej "ojca chrzestnego" z Nowogródzkiej
- Kłamstwo. Wystarczy wejść na stronę rządową dotyczącą programu. Dofinansowanie było dla wsz
- A gdzie są posty na temat wczorajszej sesji Rady Miejskiej i uchwalonego budżetu Gminy Łask na 20
- To sie pani Halina popisala
- Widzę że nieprzychylne powiatowi komentarze są kasowanie wiec zapytam jeszcze raz. Czy ktoś wie
- Celina | 15:31, 16.12.2025 r. Nie NFZ zbankrutował, tylko Państwo prawie zbankrutowało... i nie p
- A to kłamało, kłamie i będzie kłamać.
- Rozważę propozycje Pani Roma, natomiast Panu Olek zalecam wizytę u lekarza choć rozumiem, że mo
- Ja też Celinka jestem obolała.Kłopoty zdrowotne nie pozwalają mi należycie przygotować się do
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
