Nabór na zastępstwo za Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Wójt Gminy Wodzierady w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego. ogłasza nabór na zastępstwo za Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Wodzieradach.
I. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Wodzieradach
Wymiar czasu pracy – cały etat
II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
1) Ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) Posiada:
a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1842 z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
4) Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
III. Wymagania dodatkowe:
Znajomość języka niemieckiego/angielskiego
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Obsługa programu „Źródło”
2) Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 2064 ) oraz ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz.U. z 2017 r. poz. 682)
3) Przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań.
4) Załatwianie spraw w zakresie ewidencji ludności oraz spraw obywatelskich.
5) Obsługa Rady Gminy, Rady Społecznej SPZPOZ, Rady Sportu.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
2) Kwestionariusz osobowy,
3) List motywacyjny,
4) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) Kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
VII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „USC Wodzierady” w sekretariacie Urzędu Gminy Wodzierady lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Wodzierady, Wodzierady 24, 98-105 Wodzierady.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 czerwca 2017 r. do godz. 17.00
Postępowanie o zatrudnieniu jest prowadzone na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Wójt
/-/Renata Szafrańska
- Skomentuj [ 0 ]
- 17:30, 02.06.2017 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Łask. Odeszli do wieczności
- 32 BLT. Wigilia w 32 BLT
- Awaria! Brak wody w okolicy ul. Polnej- AKTUALIZACJA
- Zjednoczona Prawica wyjaśnia decyzję ws. "Wyjścia z klasą"
- Kierował pod wpływem amfetaminy, a w domu miał marihuanę
- Pijany kierowca zatrzymany dzięki właściwej reakcji zgłaszającej
- W Łasku odsłonięto pomnik (video)
- Zobacz gdzie zabraknie prądu
- Kursowanie autobusów ZKM Łask okresie świąt Bożego Narodzenia
- Podsumowanie dwudniowej akcji "Poszukiwany" na terenie powiatu łaskiego
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- male kotki
- GARAZ do wynajecia
- Zaginął młody kotek
- Mieszkanie do wynajęcia
- Petsitter poszukiwany
- Do wynajecia
- Dziaki budowlane
- Pożondki
- Oprawa muzyczna - skrzypce na ślub i inne okazje
- Garaż do wynajęcia
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Do Celina. Jesteśmy jak najbardziej na tak, dlatego staramy się na bieżąco komunikować z mieszk
- Do WIEŚNIAK Teraz leci a za chwilę nie poleci , kret.nie! Można było napisać że dzisiaj w Łas
- Zapomnieliście zaznaczyć że ul. Polna 15 również nie ma wody
- Stwórzmy.,, problem ", i łaskawie znajdźmy rozwiązanie. Stare sztuczki klasy ,, lepszej"
- Po co wam woda? Uśmiechajcie się! Dałem wam benzynę po 5.18, co prawda nie na każdej stacji, al
- Wody nie ma, robotników ie ma sprzęt stoi a ludzie jak nie mieli wody tak nie maja cóż za miły
- To go podnieca...
- JR | 18:38, 23.12.2025 r. A Ty jakieś statystyki robisz ? Jeśli tam mieszkasz, to odkręć kran i
- Nasza biogazownia została wybudowana w ramach zadania "Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz roz
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
