Nabór na zastępstwo za Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Wójt Gminy Wodzierady w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego. ogłasza nabór na zastępstwo za Zastępcę Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Wodzieradach.
I. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Wodzieradach
Wymiar czasu pracy – cały etat
II. Wymagania niezbędne związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku:
Kandydatem może być osoba, która:
1) Ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2) Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) Posiada:
a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 191a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1842 z późn. zm.) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji;
4) Posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
III. Wymagania dodatkowe:
Znajomość języka niemieckiego/angielskiego
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Obsługa programu „Źródło”
2) Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 2064 ) oraz ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz.U. z 2017 r. poz. 682)
3) Przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań.
4) Załatwianie spraw w zakresie ewidencji ludności oraz spraw obywatelskich.
5) Obsługa Rady Gminy, Rady Społecznej SPZPOZ, Rady Sportu.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
2) Kwestionariusz osobowy,
3) List motywacyjny,
4) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) Kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
VII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „USC Wodzierady” w sekretariacie Urzędu Gminy Wodzierady lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Gminy Wodzierady, Wodzierady 24, 98-105 Wodzierady.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 czerwca 2017 r. do godz. 17.00
Postępowanie o zatrudnieniu jest prowadzone na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).
Wójt
/-/Renata Szafrańska
- Skomentuj [ 0 ]
- 17:30, 02.06.2017 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Jubileuszowy 10. Festiwal Róży (zdjęcia i video)
- Podziękowania z CSiR w Łasku
- 10. Festiwal Róż w Łasku na antenie TVP3 Łódź
- Łask. Odeszli do wieczności
- 10. Festiwal Róż – utrudnienia w ruchu
- Stracił panowanie nad motocyklem
- Weź mapę, wsiadaj do kajaka i na rzekę
- Ostrzeżenie przed upałem
- Spotkanie „Cyfryzacja zasobów geodezyjnych”
- Zobacz gdzie zabraknie prądu
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Kostka brukowa wokół pomników
- LETNISKO
- Wynajmę garaż
- Do wynajecia
- Toyota Yaris , benzyna, 2024 r, jak nowa
- Spszontanie
- Działki budowlane
- Stróżówka Portiernia Ochrona Wartownia Budka Parkingowa Pawi
- Skuter Aprilia Sonic 50 2T 2003r
- Mini Piła Akumulatorowa Imoum 2x Aku Mocna Lekka Mała Zestaw
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Piękne i wesołe:
https://youtube.c
om/shorts/6ss kRYftr84?si=eHE0W
slJH8EYE-z- Pozdrawiam se - No fakt nie byłożle,ale... ceny róż kosmiczne. Nawet ,,głupie,,aksami
tki, Teraz koszt produ - No proszę! A tyle było gadania na poprzednią naczelnik, że kasa wydana na modernizację a operat
- A ja jestem za zlikwidowaniem likwidacji.
- Zgadzam się Zlikwidować jarmark albo zrobić tylko wieczór koncertów na jednej scenie Święt
- Nie wiem czy za organizację Jarmarku Łaskiego i Festiwalu Róż odpowiada ta sama osoba bo pierwsz
- Najlepiej, to wychodzi im, jazda po Łaskowskim Rynku -tak z 50 okrążeń na Wieczór -wyjedzie na
- Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem,
- Na tych koleinach nic dziwnego że się przewrócił. Oczywiście władza nie przyzna się do błęd
- Zastanawiające jest jak powiat kontroluje wydawanie pieniędzy na geodezję w Łasku. W 2023 odbył
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej