Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze
Dyrektor Zespołu Szkół w Marzeninie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkół w Marzeninie, ul. Łaska 7, 98-160 Sędziejowice. Dyrektor Przedszkola w Dobrej ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Przedszkolu w Dobrej, Dobra 49, 98-160 Sędziejowice.
1. Stanowisko pracy:
- stanowisko ds. kadrowych.
2. Wymagania niezbędne dla osób biorących udział w naborze:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
3. Wymagania dodatkowe dla osób biorących udział w naborze:
- znajomość przepisów prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na ww. stanowisku m.in. ustaw: Karta Nauczyciela, Prawo Oświatowe, Ustawa o systemie oświaty, kodeks cywilny , kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym.
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników
Prowadzenie dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli
Sporządzanie i wysyłanie sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej.
Sporządzanie i transmisja elektroniczna – program „Płatnik” do ZUS – u
Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z PFRON
Prowadzenie ksiąg inwentarzowych Zespołu Szkół w Marzeninie
Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS Zespołu Szkół w Marzeninie
Aktualizacja treści regulaminu pracy ZSM, regulaminu ZFŚS
Gruntowna znajomość obowiązujących przepisów w zakresie wykonywania powierzonych obowiązków
Obsługa komputera – program Vulcan Kadry, kserokopiarki, skanera
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
w miesiącu wrześniu br. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Marzeninie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ,
- stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
- praca w wymiarze czasu pracy – ¾ etatu ( 30 godzin tygodniowo) ,
- praca przy komputerze,
- miejsce pracy: Zespół Szkół w Marzeninie, ul. Łaska 7, 98-160 Sędziejowice (budynek piętrowy – brak windy).
7. Wymagane dokumenty:
- podanie o pracę z uzasadnieniem,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata,
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (oryginały do wglądu),
- kopie posiadanych świadectw z poprzednich miejsc pracy (oryginały do wglądu),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji .
- w przypadku skorzystania z zapisów art.13a ustawy o pracownikach samorządowych - dostarczenie odpowiednich dokumentów
8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
„ Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadrowych”, w terminie do 01.10.2018 r. do godz. 15.00 w sekretariacie Zespołu Szkól w Marzeninie.
W przypadku przesłania dokumentów liczy się data wpływu do Zespołu Szkół w Marzeninie Marzenin ul. Łaska 7, 98-160 Sędziejowice.
9. Osoba upoważniona do udzielania dodatkowych informacji – Krzysztof Jaworski – dyrektor Zespołu Szkół w Marzeninie, tel. 43 6771526 – pok.26
Marzenin, 21.09.2018 r.
Dyrektor Zespołu Szkół w Marzeninie
/-/ Krzysztof Jaworski
Stanowisko pracy:
- stanowisko ds. kadrowych i płacowych, ¼ etatu.
2. Wymagania niezbędne dla osób biorących udział w naborze:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie,
- 2 letni staż pracy.
3. Wymagania dodatkowe dla osób biorących udział w naborze:
- preferowane będą osoby ze stażem pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na ww. stanowisku m.in.
przepisów prawa pracy, o ubezpieczeniach społecznych, oświatowych i samorządowych,
ustawy Karta Nauczyciela,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników – nauczycieli oraz osób niebędących
nauczycielami (pracowników samorządowych),
- sporządzanie list płac dla nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami
(pracowników samorządowych),
- obsługa programu płacowo – kadrowego (VULCAN), program SIO, program
sprawozdawczy GUS,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą programu „Płatnik”.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
nie można określić wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w Przedszkolu w Dobrej w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, ponieważ Przedszkole w Dobrej zostało utworzone z dniem 1 września 2018 r.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ,
- stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę
nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas
określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
- wymiar czasu pracy – 1/4 etatu ( 10 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku),
- praca przy komputerze ( praca z monitorem ekranowym),
- praca ze sprzętem biurowym : m.in. drukarka, skaner, kserokopiarka,
- miejsce pracy: Przedszkole w Dobrej (budynek parterowy).
7. Wymagane dokumenty:
- podanie o pracę z uzasadnieniem,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata,
- życiorys (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje ,
- kopie posiadanych świadectw z poprzednich miejsc pracy,
- oświadczenie o zatrudnieniu (miejsce pracy, stanowisko, okres zatrudnienia) – w przypadku
zatrudnienia trwającego,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub
przestępstwa skarbowe umyślne,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów
rekrutacji.
8. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
„ Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadrowych i płacowych” , w terminie do 2 października 2018 r. do godz. 15.30 w sekretariacie Urzędu Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice.
Sędziejowice, 21 września 2018 r
- Skomentuj [ 0 ]
- 14:40, 21.09.2018 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Jubileuszowy 10. Festiwal Róży (zdjęcia i video)
- Łask. Odeszli do wieczności
- 10. Festiwal Róż – utrudnienia w ruchu
- Stracił panowanie nad motocyklem
- Weź mapę, wsiadaj do kajaka i na rzekę
- Uwaga‼️‼️ zaginęła starsza pani‼️ AKTUALIZACJA
- Spotkanie „Cyfryzacja zasobów geodezyjnych”
- Zobacz gdzie zabraknie prądu
- Pierwsze posiedzenie Komitetu Rewitalizacji Gminy Łask
- Wojewoda łódzki zwołuje sztab kryzysowy
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Kostka brukowa wokół pomników
- LETNISKO
- Wynajmę garaż
- Do wynajecia
- Toyota Yaris , benzyna, 2024 r, jak nowa
- Spszontanie
- Działki budowlane
- Stróżówka Portiernia Ochrona Wartownia Budka Parkingowa Pawi
- Skuter Aprilia Sonic 50 2T 2003r
- Mini Piła Akumulatorowa Imoum 2x Aku Mocna Lekka Mała Zestaw
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Mam nadzieję, że prace rozpoczną się po okresie lęgowym dla ptaków.
- Tu zawsze kolegiata i zacisze, i baby w grubych, beżowych pończochach. Dziurawych na piętach. I
- Pan przewodniczący Rady Powiatu się do tego odniesie lub któryś radny? Może Pan Starosta.
- Fetner | 21:46, 05.07.2025 r. IP: *.*.187.74 Zastanawiające jest jak powiat kontroluje wydawanie
- Przechwalasz się w nicku, że coś wiesz a nie wiesz jednej prostej i podstawowej rzeczy - w Intern
- Wypaliło było miło a Starostę chyba z zadro skręciło ;)
- No fakt nie byłożle,ale... ceny róż kosmiczne. Nawet ,,głupie,,aksami
tki, Teraz koszt produ - No proszę! A tyle było gadania na poprzednią naczelnik, że kasa wydana na modernizację a operat
- A ja jestem za zlikwidowaniem likwidacji.
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej