Wtorek, 1 grudnia 2020 r., imieniny Natalii, Blanki, Eligiusza

Pogotowie Reporterskie

PGNiG w nowej kampanii reklamowej zachęca Klientów do zmiany nawyków i przechodzenia na EKOfakturę

„Przejdź na EKOfakturę w PGNiG” to najnowsza ogólnopolska kampania reklamowa skierowana do ponad 7 milionów Klientów największego w kraju sprzedawcy paliwa gazowego – PGNiG Obrót Detaliczny. Celem kampanii jest zmiana nawyków związanych z tradycyjną formą płatności rachunków za gaz i promowanie nowoczesnych elektronicznych sposobów rozliczeń. Są one nie tylko prostsze, szybsze i łatwiejsze dla Klienta, ale zarazem  ekologiczne, bo oznaczają rezygnację z papierowych druków. 

Powodów, dla których warto korzystać z EKOfaktury jest naprawdę wiele. Decydując się na EKOfakturę Klienci zyskują nie tylko wygodę, spokój, ale też pełną kontrolę nad swoimi płatnościami za gaz, które - zamiast na papierowej fakturze - mogą mieć zawsze „pod palcem”, czyli w telefonie, na tablecie czy w komputerze. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie lubią marnować czasu, a przy tym dbają o ekologię.

– Ten projekt to nie tylko duże ułatwienie dla Klientów, ale również kolejne działanie Grupy PGNiG w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Jako firma oferująca ekologiczne paliwo gazowe, chcemy także dbać o środowisko w naszej codziennej pracy – EKOfaktura jest tego najlepszym przykładem – zwraca uwagę Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

W spocie telewizyjnym kampanii wykorzystany został dotychczasowy format reklamowy: animacja 2D z udziałem brand hero Spółki – psa Gazka. Bohater marki, pod okiem sympatycznej trenerki fitness, bierze udział w intensywnym treningu, podczas którego wspólnie zrzucają zbędne kilogramy… papieru. W swojej kampanii marka PGNiG odwołuje się do obecnych nawyków klienckich, dotyczących m.in. gromadzenia papierowych faktur, i zachęca do ich zmiany, czyli przejścia na wersję elektroniczną.

- Działania reklamowe to kolejny etap naszej aktywności, której  celem jest zbudowanie powszechnej świadomości EKOfaktury, samoobsługowego serwisu eBOK oraz nakłonienie jak największego grona Klientów do korzystania z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych. Wybór e-narzędzi oznacza dla Klientów wygodę i oszczędność czasu, dla spółki zaś optymalizację kosztów – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

 

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz w stacjonarnej sieci obsługi - Biurach Obsługi Klienta.

 

 

Skomentuj [ 0 ]
17:40, 21.05.2020 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Pogoda

Popularne artykuły


Reklama




Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie





Ostatnio na forum

Więcej dyskusji






Najnowsze komentarze








Najnowsze zdjęcia




© Copyright 2011-2020 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Projekt i wykonanie: PRO-NET