Widawa. Ogłoszenie o konsultacjach społecznych
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020, poz. 713 z późn. zm.) oraz Uchwały nr LIX/358/18 z dnia 23 maja 2018 r. Rady Gminy Widawa w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Widawa Wójt Gminy Widawa zaprasza zainteresowanych do udziału w konsultacjach społecznych
1. Przedmiot konsultacji
Projekt dokumentu pn. Strategia Rozwoju Gminy Widawa na lata 2021-2028
2. Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji
19.08.2020 r. - 09.09.2020 r.
3. Dostępność projektu
Projekt dokumentu dostępny jest pod adresem: widawa.pl oraz bip.widawa.pl
4. Konsultacje przeprowadzone będą w formie:
1. Poprzez składanie wniosków i uwag do projektu dokumentu w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczta@widawa.pl, lub poczty tradycyjnej na adres Urzędu Gminy Widawa, Rynek Kościuszki 10, 98-170 Widawa (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy). Formularz zgłaszania wniosków i uwag znajduje się na stronie www.widawa.pl.
2. Spotkania konsultacyjnego, które odbędzie się w dniu 3 września 2020 roku o godz. 16:00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Widawie, podczas którego będzie można składać wnioski i uwagi.
Do pobrania:
Zarządzenie Wójta Gminy Widawa nr 102/2020
Projekt dokumentu pn. Strategia Rozwoju Gminy Widawa na lata 2021-2028
Formularz zgłaszania wniosków i uwag do projektu
Obowiązek informacyjny RODO
Michał Włodarczyk - Wójt Gminy Widawa
- Skomentuj [ 0 ]
- 15:40, 20.08.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Jubileuszowy 10. Festiwal Róży (zdjęcia i video)
- Podziękowania z CSiR w Łasku
- 10. Festiwal Róż w Łasku na antenie TVP3 Łódź
- Łask. Odeszli do wieczności
- 10. Festiwal Róż – utrudnienia w ruchu
- Stracił panowanie nad motocyklem
- Weź mapę, wsiadaj do kajaka i na rzekę
- Ostrzeżenie przed upałem
- Spotkanie „Cyfryzacja zasobów geodezyjnych”
- Zobacz gdzie zabraknie prądu
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Kostka brukowa wokół pomników
- LETNISKO
- Wynajmę garaż
- Do wynajecia
- Toyota Yaris , benzyna, 2024 r, jak nowa
- Spszontanie
- Działki budowlane
- Stróżówka Portiernia Ochrona Wartownia Budka Parkingowa Pawi
- Skuter Aprilia Sonic 50 2T 2003r
- Mini Piła Akumulatorowa Imoum 2x Aku Mocna Lekka Mała Zestaw
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- No fakt nie byłożle,ale... ceny róż kosmiczne. Nawet ,,głupie,,aksami
tki, Teraz koszt produ - No proszę! A tyle było gadania na poprzednią naczelnik, że kasa wydana na modernizację a operat
- A ja jestem za zlikwidowaniem likwidacji.
- Zgadzam się Zlikwidować jarmark albo zrobić tylko wieczór koncertów na jednej scenie Święt
- Nie wiem czy za organizację Jarmarku Łaskiego i Festiwalu Róż odpowiada ta sama osoba bo pierwsz
- Najlepiej, to wychodzi im, jazda po Łaskowskim Rynku -tak z 50 okrążeń na Wieczór -wyjedzie na
- Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem,
- Na tych koleinach nic dziwnego że się przewrócił. Oczywiście władza nie przyzna się do błęd
- Zastanawiające jest jak powiat kontroluje wydawanie pieniędzy na geodezję w Łasku. W 2023 odbył
- W trakcie kursu nauki jazdy instruktor zadaje kursantowi pytanie kontrolne: - Dojeżdżasz do klasy
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej