Piątek, 29 marca 2024 r., imieniny Wiktoryna, Helmuta, Ostapa

Pogotowie Reporterskie

ZUS w Łasku wznawia bezpośrednią obsługę klientów

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II oddział w Łodzi informuje, że 7 września ponownie uruchomiona zostanie bezpośrednia obsługa Klientów w Punkcie Informacyjnym ZUS w Łasku przy ul. Tadeusza Kościuszki 14. 

Obsługa będzie prowadzona od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. W tych samych godzinach, wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem, do specjalnej skrzynki na dokumenty, znajdującej się w Punkcie.

Klienci przyjmowani będą przy 3 stanowiskach: emerytalno-rentowym, zasiłkowym oraz ubezpieczeń i składek. Płatnicy składek, ubezpieczeni oraz świadczeniobiorcy będą mogli od pracowników uzyskać m.in. informacje, formularze, złożyć wniosek, odebrać zaświadczenie czy potwierdzić profil na Platformie Usług Elektronicznych PUE ZUS.

Zachęcamy naszych klientów do założenia profilu na PUE ZUS, bo dzięki niemu można załatwić sprawy w ZUS bez wychodzenia z domu. Profil na PUE można też założyć samemu, poprzez strony bankowości elektronicznej lub profil zaufany ePUAP. Korzystając z PUE ZUS, można elektronicznie złożyć wnioski, dokumenty ubezpieczeniowe, pobrać zaświadczenie.

Przypominamy też , że z Zakładem można kontaktować się przez infolinię pod numerem telefonu 22 560 16 00.

 


Monika Kiełczyńska

Regionalny rzecznik prasowy ZUS

;województwa łódzkiego

Skomentuj [ 0 ]
14:35, 04.09.2020 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama




Popularne artykuły


Reklama




Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie




Ostatnio na forum

Więcej dyskusji





Najnowsze komentarze


Pogoda

Facebook




Najnowsze zdjęcia





© Copyright 2011-2024 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET