Cyfrowe kanały PGNiG biją kolejne rekordy
Nie słabnie popularność cyfrowych rozwiązań wprowadzanych przez PGNiG. W roku epidemii koronawirusa wprowadzone w minionych latach rozwiązania okazały się skutecznym sposobem na alternatywną obsługę klienta i biją prawdziwe rekordy. W pierwszych III kwartałach br. do obsługi za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny przybyła rekordowa liczba blisko 500 tys. umów.
Daje to łącznie niemal 2 miliony umów, co oznacza, że spółka stała się liderem w elektronicznej obsłudze klienta w Polsce.
Dynamicznie wzrasta także liczba pobrań aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która
z końcem września br. przekroczyła już 1,4 mln. Tylko od stycznia do września, aplikację mobilną pobrano blisko 700 tys. razy, co oznacza wzrost o 121 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku (wówczas pobrań było nieco ponad 300 tys.). Coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.
– Bycie liderem branży energetycznej w Polsce to powód do dumy, tym bardziej cieszy również spektakularny wzrost naszej popularności w kanałach online. Nasze narzędzia są nie tylko łatwo dostępne, ale również intuicyjne, co jest ważne w szczególności dla naszych starszych klientów – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
Coraz większą popularność zyskuje także usługa płatności online. Klient nie musi już pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur za gaz czy energię elektryczną. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie swojego rachunku bankowego, a każda płatność odbędzie się na czas. Tylko w III kwartałach br., klienci PGNiG dokonali ponad 2,3 mln płatności online, co oznacza 154 proc. wzrost wobec analogicznego okresu w roku 2019 r.
– Trudno o lepsze, bardziej wymierne potwierdzenie zasadności naszej cyfrowej transformacji, niż twarde liczby pokazujące skalę zapotrzebowania na zdalne kanały dostępu. Dla naszych klientów to wygoda i oszczędność czasu, dla spółki zaś dbałość o środowisko oraz optymalizację kosztów – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
· zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;
· podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
· podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
· kontrolę bieżącego salda płatności;
· obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
· wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
· zmianę/uzupełnienie danych w umowie;
· zmianę grupy taryfowej;
· przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
· kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
· zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail:kontakt@pgnig.pl
- Skomentuj [ 0 ]
- 14:25, 10.10.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Nastolatka pod kołami nissana
- Potrącenie dwóch nastolatek na przejściu dla pieszych w Łasku
- Łask. Odeszli do wieczności
- Urząd Miejski w Łasku informuje
- Śmiertelne potrącenie w Mikolajówku
- Kompletnie pijany wjechał do przydrożnego rowu
- Buczek. Setne urodziny Mariana Kępczaka
- Policyjna asysta honorowa na ślubie łaskich policjantów
- Odeszła Halina Kaźmierska
- Łask. Drogi gminne po remontach
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Garaż do wynajęcia
- Sprzedam ogródek działkowy
- Sprzątanie
- Sprzedam Opel Astra J
- Opieka nad osobą starszą
- kupie silnik 2.9 td do sprinter 212 / 312 do kwoty 7000
- Znaleziono kołpak Renault 15'
- Kocurki oddam do adopcji
- Zagubione klucze
- Spszontanie
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Żadnego dokarmiania.Nie ma srogich zim i ptactwo swobodnie daje sobie rade. Dokarmiając rozleniwia
- SZACUNEK DLA BARDZO SYPATYCZNEJ PANI 🌹 DOROTY 🌹
- no ponoc nasz obecny PREMIER odblokowal fundusze z KPQ
- ja na balkonie caly rok mam woblowate sikorki sosnowki czarnoglowki modraszki golebie pucki a zima
- Wygrana kolejnych etatów dla pana Lipowskiego w szkole w Ostrowie i dla trenera Łaskovi a pan Bog
- Wtargnięcie a WEJŚCIE - to są chyba DWA RÓŻNE Pojęcia
- Ludzie dokarmiają ptactwo bez umiaru czego widać efekt na targowisku witaminka gdzie cały rynek j
- Art. 26 ust. Prawa o ruchu drogowym określa obowiązki kierującego pojazdem wobec pieszych: Art.
- Artykuł 14 ust. 1 pkt 1 Prawa o ruchu drogowym zabrania pieszym wchodzenia na jezdnię lub drogę d
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
