Cyfrowe kanały PGNiG biją kolejne rekordy
Nie słabnie popularność cyfrowych rozwiązań wprowadzanych przez PGNiG. W roku epidemii koronawirusa wprowadzone w minionych latach rozwiązania okazały się skutecznym sposobem na alternatywną obsługę klienta i biją prawdziwe rekordy. W pierwszych III kwartałach br. do obsługi za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny przybyła rekordowa liczba blisko 500 tys. umów.
Daje to łącznie niemal 2 miliony umów, co oznacza, że spółka stała się liderem w elektronicznej obsłudze klienta w Polsce.
Dynamicznie wzrasta także liczba pobrań aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która
z końcem września br. przekroczyła już 1,4 mln. Tylko od stycznia do września, aplikację mobilną pobrano blisko 700 tys. razy, co oznacza wzrost o 121 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku (wówczas pobrań było nieco ponad 300 tys.). Coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.
– Bycie liderem branży energetycznej w Polsce to powód do dumy, tym bardziej cieszy również spektakularny wzrost naszej popularności w kanałach online. Nasze narzędzia są nie tylko łatwo dostępne, ale również intuicyjne, co jest ważne w szczególności dla naszych starszych klientów – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
Coraz większą popularność zyskuje także usługa płatności online. Klient nie musi już pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur za gaz czy energię elektryczną. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie swojego rachunku bankowego, a każda płatność odbędzie się na czas. Tylko w III kwartałach br., klienci PGNiG dokonali ponad 2,3 mln płatności online, co oznacza 154 proc. wzrost wobec analogicznego okresu w roku 2019 r.
– Trudno o lepsze, bardziej wymierne potwierdzenie zasadności naszej cyfrowej transformacji, niż twarde liczby pokazujące skalę zapotrzebowania na zdalne kanały dostępu. Dla naszych klientów to wygoda i oszczędność czasu, dla spółki zaś dbałość o środowisko oraz optymalizację kosztów – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
· zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;
· podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
· podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
· kontrolę bieżącego salda płatności;
· obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
· wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
· zmianę/uzupełnienie danych w umowie;
· zmianę grupy taryfowej;
· przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
· kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
· zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail:kontakt@pgnig.pl
- Skomentuj [ 0 ]
- 14:25, 10.10.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
![](/banery-reklamowe/2024-03-08-grande-pizza.jpg)
![](/banery-reklamowe/30-20-medical.jpg)
Popularne artykuły
- Za nami kolejny Motocyklowy Dzień Dziecka
- XXXIII Święto Gminy Dobroń
- Uwaga! Zmiana organizacji ruchu
- Żołnierze 32 BLT najlepszymi siatkarzami w 2 SLT
- Kto z Łódzkiego zdobył mandat do Parlamentu Europejskiego
- Wybrano Zarząd Województwa Łódzkiego (video)
- Nieodpowiedzialny kierujący stracił prawo jazdy
- IV Sesja Rady Powiatu Łaskiego
- Uwaga, przerwa w dostawie wody
- Łódzkie jest ogrodem Polski
Reklama
![](/banery-reklamowe/2024-05-20-zjazd-absolwentow.jpeg)
Najnowsze ogłoszenia
- ODDAM WYSŁODKI Z EKOLOGINEGO CHLEBA ,ODDAM OBORNIK KOŃSKI
- Porzadki
- Sprzątanie
- TRUSKAWKI SAMOZBIÓR !!!
- SPRZEDAM DZIAŁKĘ BUDOWLANĄ
- Budynek do wynajecia
- Citroen C-elysee 1.6VTI B+G,Salon Polska, Serwis ASO.
- Skuter Zipp Vanilla 110 Fabrycznie nowy.Gratisy.
- Atrakcyjna,uniwersalna nieruchomość!!!
- Pomoc w spryataniu
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
![](/banery-reklamowe/komfort-2024-04-19.jpg)
![](/banery-reklamowe/gmina-buczek.jpg)
Ostatnio na forum
- Sales on Etsy, Amazon
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Pomoc w nauce polskiego dla gości z Ukrainy
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- Walka z koronawirusem w wydaniu łaskiej przychodni
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
Więcej dyskusji
![](/banery-reklamowe/retro-02-2020.jpg)
![](/banery-reklamowe/Baner300x200_15.jpg)
Najnowsze komentarze
- Super
- Wszyscy są po jednych pieniądzach, bezpartyjny radny fotografuje się z Pisem, bezpartyjna burmis
- Bezpartyjny jak się patrzy ;) Zwłaszcza foty z tą szczujnią pis mówią same za siebie.
- Burmistrzowi Łasku podlega około 25 jednostek, Staroście Łaskiemu 6 może 7. Trwa ciagłe zwija
- I to się nazywa Imprezka. Jest moc
- Cztery zera i piąte za kierownicą
- Bezpartyjny kierownik hali pisze raport posmolenski z Antkiem Macierewiczem i decydentami Gazety Pol
- Bezpartyjny kierownik sali pis ściska się z Macierewiczem hahaha i klepie po plecach Hit nad hita
- co z kierownikiem hali???
- Brakuje punktu o odwołaniu bezpartyjnego kierownika sali elektryka
Pogoda
![](/banery-reklamowe/dernet-09-10-2023.jpg)
Najnowsze zdjęcia
-
65 - lecie szkoły w Ostrowie
-
Jarmark Łaski 2024
-
60-lecie budynku Szkoły Podstawowej w Okupie
-
Sylwester Florczak Przewodniczącym Rady Miejskiej w Łasku
-
I sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Piotr Wołosz starostą
-
I Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
"Kreatywna matematyka" - międzyprzedszkolny konkurs
-
Ostatnia sesja Rady Miejskiej w Łasku 2018-2024
-
Obchody 84. rocznicy zbrodni katyńskiej