Szkolenie online i dyżur telefoniczny na temat PUE ZUS
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi zaprasza na bezpłatne szkolenie online oraz dyżur telefoniczny. Tematem szkolenia i dyżuru będzie: Platforma Usług Elektronicznych PUE ZUS – funkcjonalność i korzyści dla płatnika składek. Szkolenie rozpocznie się 29 października 2020 r. o godzinie 10:00. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Przyjmujemy wcześniejsze zapisy mailowe na adres: szkolenia_lodz2@zus.pl lub pod numerem telefonu 43 824 73 20 do 29 października br., do godz. 8:00.
Szkolenie będzie prowadzone online, za pośrednictwem platformy Webex. Aby wziąć w nim udział niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu. Link do udziału
w szkoleniu będzie przesłany na podany w zgłoszeniu adres e-mail, w dniu szkolenia.
Po szkoleniu od 11:00 do 13:00 pod numerem telefonu 43 824 73 20 będzie dyżurował ekspert ZUS i odpowiadał na Państwa pytania z zakresu tematu szkolenia.
W trakcie szkolenia powiemy m.in.:
- co trzeba zrobić, aby założyć profil na PUE,
- jak zarezerwować i umówić się na wizytę w ZUS,
- upoważnić inną osobę do konta płatnika,
- jak tworzyć i przekazywać przez PUE dokumenty do ZUS,
- w jaki sposób archiwizować e-ZLA oraz ustawić subskrypcję powiadomień,
- aplikacji e-Płatnik.
Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematem, płatników składek, pracowników komórek kadrowo - płacowych oraz biur rachunkowych.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS, województwa łódzkiego
- Skomentuj [ 0 ]
- 18:40, 27.10.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Jubileuszowy 10. Festiwal Róży (zdjęcia i video)
- Podziękowania z CSiR w Łasku
- 10. Festiwal Róż w Łasku na antenie TVP3 Łódź
- Łask. Odeszli do wieczności
- 10. Festiwal Róż – utrudnienia w ruchu
- Stracił panowanie nad motocyklem
- Weź mapę, wsiadaj do kajaka i na rzekę
- Ostrzeżenie przed upałem
- Spotkanie „Cyfryzacja zasobów geodezyjnych”
- Zobacz gdzie zabraknie prądu
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Kostka brukowa wokół pomników
- LETNISKO
- Wynajmę garaż
- Do wynajecia
- Toyota Yaris , benzyna, 2024 r, jak nowa
- Spszontanie
- Działki budowlane
- Stróżówka Portiernia Ochrona Wartownia Budka Parkingowa Pawi
- Skuter Aprilia Sonic 50 2T 2003r
- Mini Piła Akumulatorowa Imoum 2x Aku Mocna Lekka Mała Zestaw
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Wypaliło było miło a Starostę chyba z zadro skręciło ;)
- Piękne i wesołe:
https://youtube.c
om/shorts/6ss kRYftr84?si=eHE0W
slJH8EYE-z- Pozdrawiam se - No fakt nie byłożle,ale... ceny róż kosmiczne. Nawet ,,głupie,,aksami
tki, Teraz koszt produ - No proszę! A tyle było gadania na poprzednią naczelnik, że kasa wydana na modernizację a operat
- A ja jestem za zlikwidowaniem likwidacji.
- Zgadzam się Zlikwidować jarmark albo zrobić tylko wieczór koncertów na jednej scenie Święt
- Nie wiem czy za organizację Jarmarku Łaskiego i Festiwalu Róż odpowiada ta sama osoba bo pierwsz
- Najlepiej, to wychodzi im, jazda po Łaskowskim Rynku -tak z 50 okrążeń na Wieczór -wyjedzie na
- Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem,
- Na tych koleinach nic dziwnego że się przewrócił. Oczywiście władza nie przyzna się do błęd
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej