Nowa aplikacja eDO App pozwala zdalnie podpisać umowę z PGNiG
Dzięki współpracy PGNiG Obrót Detaliczny z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych posiadacze e-dowodów mogą całkowicie zdalnie zawrzeć umowę na dostawy gazu ziemnego. Pomoże w tym nowa aplikacja eDO App. To kolejna funkcjonalność kanałów cyfrowych PGNiG, które w 2020 roku biły rekordy popularności. Sama liczba umów obsługiwanych przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, przekroczyła 2 mln, a liczba płatności online wzrosła o ponad 200 proc. względem 2019 roku.
Klienci mogą już podpisywać nowe umowy z PGNiG Obrót Detaliczny za pośrednictwem eDO App. Wystarczy, że skorzystają z dowodu z warstwą elektroniczną i smartfona z NFC,
na którym zainstalują bezpłatną aplikację i potwierdzą w niej swoje dane przy zawarciu umowy na dostawę gazu. Zaawansowane zabezpieczenia kryptograficzne zawarte w e-dowodzie oraz potwierdzanie operacji indywidualnym kodem PIN zagwarantują najwyższe bezpieczeństwo dokonywanej operacji.
– Naszym priorytetem jest podnoszenie standardu usług i ich dostępności. Teraz, przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, dajemy kolejną płaszczyznę komunikacji w segmencie B2C, dzięki której można z nami zawrzeć umowę w sposób zdalny, bazując na najlepszych rozwiązaniach technologicznych, przy okazji zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Współpraca z PWPW to kolejny krok PGNiG w kierunku jak najbardziej kompleksowej zdalnej obsługi klientów. W 2020 roku obostrzenia związane z pandemią przełożyły się na 44-proc. wzrost liczby umów obsługiwanych za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Na platformie eBOK, która obsługuje ponad 2 mln klientów PGNiG w całej Polsce, przybyło
w ubiegłym roku blisko 660 tysięcy nowych umów. Dużą popularnością cieszy się również aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej. Do końca grudnia ub. roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.
– Sprawna obsługa ponad 7 mln naszych Klientów to duże wyzwanie zwłaszcza w czasie szeregu ograniczeń związanych z epidemią. W 2020 roku podpisaliśmy ponad 62 tysiące umów online, czyli 45-krotnie więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w cyfrowe kanały obsługi to działanie przemyślane i zrealizowane w ramach strategii operacyjnej spółki na lata 2017-2020 – dodaje Henryk Mucha.
Zwiększa się również troska klientów o środowisko naturalne. W 2020 roku liczba umów
z EKOfakturą wzrosła prawie dwukrotnie i obecnie wynosi blisko 1,4 mln. Bardzo dużą popularnością cieszyły się również płatności on-line. Tylko w 2020 roku klienci PGNiG dokonali blisko 3,3 mln tego rodzaju płatności, co oznacza wzrost o 208 proc. w skali roku. Dzięki tej usłudze klienci nie muszą pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie rachunku bankowego, a każda płatność za gaz czy energię elektryczną odbędzie się na czas.
- Skomentuj [ 0 ]
- 12:20, 08.03.2021 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Premier podziękował lotnikom podczas wizyty w 32 BLT
- Łask. Odeszli do wieczności
- Zatrzymany sprawca rozboju wpadł z narkotykami i trafił do aresztu
- ŁDK. Porozmawiajmy o Jarmarku Łaskim
- Łask. Młodzi i samorządowcy w dialogu o przyszłości
- Narodowe Czytanie w szkołach powiatu łaskiego
- Buczek. Starosta Dożynek Prezydenckich
- Nietrzeźwy motocyklista z narkotykami zatrzymany po pościgu
- Łask. Zakończono oczyszczanie biologiczne Zalewu „Zajączek”
- 80 lat troski o lasy – Jubileusz Nadleśnictwa Kolumna
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Kocurki oddam do adopcji
- Zagubione klucze
- Spszontanie
- Sprzedam ogródek działkowy
- Garaż do wynajęcia
- Oprawa muzyczna ślubów - skrzypce na ślub
- Oddam kocurki do adopcji
- praktyki - mechanik
- Sprzedam mieszkanie
- pomoc domowa
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- exclusive profiles for adults
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- tylko szczepu ,szczepu, Ciekawe czy na głowe też szcypią
- Rozumiem, że wakacje, że impreza, że motórzysty i że przede wszystkim - "Czyńcie sobie ziemię
- A do Zduńskiej Woli po co? Chyba że na basen kryty, bo Kępina chociaż jest urządzona fenomenaln
- Teraz to będziemy mieli najlepszą wode w województwie Łódzkim,bez dwóch zdań.Przez 20 lat alb
- Itak każdy wie co i jak.
- Super wyniki w prestiżowych turniejach nie tylko Juniorek również Juniorek Młodszych i Młodzicz
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej