Nowa aplikacja eDO App pozwala zdalnie podpisać umowę z PGNiG
Dzięki współpracy PGNiG Obrót Detaliczny z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych posiadacze e-dowodów mogą całkowicie zdalnie zawrzeć umowę na dostawy gazu ziemnego. Pomoże w tym nowa aplikacja eDO App. To kolejna funkcjonalność kanałów cyfrowych PGNiG, które w 2020 roku biły rekordy popularności. Sama liczba umów obsługiwanych przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, przekroczyła 2 mln, a liczba płatności online wzrosła o ponad 200 proc. względem 2019 roku.
Klienci mogą już podpisywać nowe umowy z PGNiG Obrót Detaliczny za pośrednictwem eDO App. Wystarczy, że skorzystają z dowodu z warstwą elektroniczną i smartfona z NFC,
na którym zainstalują bezpłatną aplikację i potwierdzą w niej swoje dane przy zawarciu umowy na dostawę gazu. Zaawansowane zabezpieczenia kryptograficzne zawarte w e-dowodzie oraz potwierdzanie operacji indywidualnym kodem PIN zagwarantują najwyższe bezpieczeństwo dokonywanej operacji.
– Naszym priorytetem jest podnoszenie standardu usług i ich dostępności. Teraz, przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, dajemy kolejną płaszczyznę komunikacji w segmencie B2C, dzięki której można z nami zawrzeć umowę w sposób zdalny, bazując na najlepszych rozwiązaniach technologicznych, przy okazji zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Współpraca z PWPW to kolejny krok PGNiG w kierunku jak najbardziej kompleksowej zdalnej obsługi klientów. W 2020 roku obostrzenia związane z pandemią przełożyły się na 44-proc. wzrost liczby umów obsługiwanych za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Na platformie eBOK, która obsługuje ponad 2 mln klientów PGNiG w całej Polsce, przybyło
w ubiegłym roku blisko 660 tysięcy nowych umów. Dużą popularnością cieszy się również aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej. Do końca grudnia ub. roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.
– Sprawna obsługa ponad 7 mln naszych Klientów to duże wyzwanie zwłaszcza w czasie szeregu ograniczeń związanych z epidemią. W 2020 roku podpisaliśmy ponad 62 tysiące umów online, czyli 45-krotnie więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w cyfrowe kanały obsługi to działanie przemyślane i zrealizowane w ramach strategii operacyjnej spółki na lata 2017-2020 – dodaje Henryk Mucha.
Zwiększa się również troska klientów o środowisko naturalne. W 2020 roku liczba umów
z EKOfakturą wzrosła prawie dwukrotnie i obecnie wynosi blisko 1,4 mln. Bardzo dużą popularnością cieszyły się również płatności on-line. Tylko w 2020 roku klienci PGNiG dokonali blisko 3,3 mln tego rodzaju płatności, co oznacza wzrost o 208 proc. w skali roku. Dzięki tej usłudze klienci nie muszą pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie rachunku bankowego, a każda płatność za gaz czy energię elektryczną odbędzie się na czas.
- Skomentuj [ 0 ]
- 12:20, 08.03.2021 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Łask. Odeszli do wieczności
- Metamorfoza łaskiego urzędu - komfort i dostępność dla wszystkich
- Łask. Przebudowa ulicy Szpitalnej – podpisano umowę
- Łask. Młodzieżowa Rada Miejska z dofinansowaniem na Piknik integracyjny
- Łask. Wpłaty podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
- Jechał nietrzeźwy i miał przy sobie narkotyki, zatrzymali go łascy policjanci
- Łask świętował Dzień Flagi RP
- Święto Konstytucji 3 Maja w Łasku
- Łask. Biznesowa Kawa z Burmistrzem
- Kwietniowy numer Panoramy Łaskiej
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Ogólna oferta dla każdego
- Sprzatanie
- Do wynajecia
- Podnajmę lokal
- Plastikowe łubianki na owoce
- Oprawa muzyczna ślubów - skrzypce na ślub
- Wynajmę mieszkanie 46m2 w Łasku na Przylesiu
- Toyota Yaris 1,5 prod. 2024 rok jak nowa
- Spszotanie
- Porzadki
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Zgadzam się w pełni z przedmówcą, dodam tylko jeszcze, o Jeźdźcach w koło Rynku -w szczególn
- Czy Gmina może reklamować prywatnego dewelopera,który buduje bloki po dawnym targowisku miejskim
- Czy powiedziałeś swojej babci, że będziesz głosował na kandydata, który chce jej zabrać trzy
- Ruskie trolle nie potrafią po polsku, ale czytać. Jeśli to co napisałem jest dla powyższych nie
- A może te komentarze to uświadamianie obywateli o tym co się dzieje w mieście Łask, jak rozdaje
- "to próba opisu obecngo podziału i przepaści między zwykłymi mieszkańcami Łasku oraz aroganck
- MAZUR a ty ciagle swoje ,weż no ty sie w konću za jaka pożyteczna robote, oj CELYNA, CELYNA CHLO
- Często bywa, że komentarze różnią się od tematu artykułu. Dlatego chcę również pogratulowa
- Kolejny raz dziękuję za przedstawienie historycznego rysu zwrotu ,,Wasze ulice, nasze kamienice"
- celin/ptaszysko i biosa/pisdebil rządzą za to na laskonline...
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
-
Obchody 85. Rocznicy Zbrodni Katyńskiej w Łasku
-
Kiermasz Wielkanocny 2025 w Łasku
-
Łask oddał cześć "Żołnierzom Wyklętym"
-
X Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
Oddział pediatrii po remoncie
-
33. finał WOŚP w Łasku
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku