Piątek, 26 kwietnia 2024 r., imieniny Marzeny, Klaudiusza, Marceliny

Pogotowie Reporterskie

Nowa aplikacja eDO App pozwala zdalnie podpisać umowę z PGNiG

 

Dzięki współpracy PGNiG Obrót Detaliczny z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych posiadacze e-dowodów mogą całkowicie zdalnie zawrzeć umowę na dostawy gazu ziemnego. Pomoże w tym nowa aplikacja eDO App. To kolejna funkcjonalność kanałów cyfrowych PGNiG, które w 2020 roku biły rekordy popularności. Sama liczba umów obsługiwanych przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, przekroczyła 2 mln, a liczba płatności online wzrosła o ponad 200 proc. względem 2019 roku.

Klienci mogą już podpisywać nowe umowy z PGNiG Obrót Detaliczny za pośrednictwem eDO App. Wystarczy, że skorzystają z dowodu z warstwą elektroniczną i smartfona z NFC, 
na którym zainstalują bezpłatną aplikację i potwierdzą w niej swoje dane przy zawarciu umowy na dostawę gazu. Zaawansowane zabezpieczenia kryptograficzne zawarte w e-dowodzie oraz potwierdzanie operacji indywidualnym kodem PIN zagwarantują najwyższe bezpieczeństwo dokonywanej operacji.

– Naszym priorytetem jest podnoszenie standardu usług i ich dostępności. Teraz, przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, dajemy kolejną płaszczyznę komunikacji w segmencie B2C, dzięki której można z nami zawrzeć umowę w sposób zdalny, bazując na najlepszych rozwiązaniach technologicznych, przy okazji zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Współpraca z PWPW to kolejny krok PGNiG w kierunku jak najbardziej kompleksowej zdalnej obsługi klientów. W 2020 roku obostrzenia związane z pandemią przełożyły się na 44-proc. wzrost liczby umów obsługiwanych za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Na platformie eBOK, która obsługuje ponad 2 mln klientów PGNiG w całej Polsce, przybyło 
w ubiegłym roku blisko 660 tysięcy nowych umów. Dużą popularnością cieszy się również aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej. Do końca grudnia ub. roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.

– Sprawna obsługa ponad 7 mln naszych Klientów to duże wyzwanie zwłaszcza w czasie szeregu ograniczeń związanych z epidemią. W 2020 roku podpisaliśmy ponad 62 tysiące umów online, czyli 45-krotnie więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w cyfrowe kanały obsługi to działanie przemyślane i zrealizowane w ramach strategii operacyjnej spółki na lata 2017-2020 – dodaje Henryk Mucha.

Zwiększa się również troska klientów o środowisko naturalne. W 2020 roku liczba umów 
z EKOfakturą wzrosła prawie dwukrotnie i obecnie wynosi blisko 1,4 mln. Bardzo dużą popularnością cieszyły się również płatności on-line. Tylko w 2020 roku klienci PGNiG dokonali blisko 3,3 mln tego rodzaju płatności, co oznacza wzrost o 208 proc. w skali roku. Dzięki tej usłudze klienci nie muszą pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie rachunku bankowego, a każda płatność za gaz czy energię elektryczną odbędzie się na czas. 

Skomentuj [ 0 ]
12:20, 08.03.2021 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama



Popularne artykuły


Reklama



Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie




Ostatnio na forum

Więcej dyskusji






Najnowsze komentarze


Pogoda

Facebook


Najnowsze zdjęcia


© Copyright 2011-2024 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET