Już ponad 1,5 mln klientów PGNiG korzysta z EKOfaktury
Cyfrowe rozwiązania PGNiG Obrót Detaliczny ustanawiają kolejne liczbowe rekordy. Już ponad 1,5 mln razy Klienci PGNiG aktywowali opcję elektronicznej wersji faktury, rezygnując tym samym z tradycyjnej wysyłki papierowego dokumentu. Oznacza to, że obecnie aż 65 proc. umów obsługiwanych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG ma włączoną usługę EKOfaktury.
– Wyraźny zwrot w stronę elektronicznych kanałów obsługi w PGNiG był widoczny już w 2020 roku. Gdy z powodu obostrzeń epidemicznych zmuszeni byliśmy czasowo zamknąć punkty obsługi klienta, całość usług przeniosła się do internetu i telefonicznej infolinii – mówi Arkadiusz Sekściński, Wiceprezes Zarządu PGNiG SA ds. rozwoju. – Kolejne miesiące pokazały, że mimo ponownego otwarcia biur obsługi klientów, wielu z nich pozostało z nami online, korzystając z kolejno udostępnianych nowych funkcjonalności. Ten trend wpisuje się w postępującą digitalizację, na którą coraz mocniej stawiamy w całej Grupie Kapitałowej PGNiG – dodaje Arkadiusz Sekściński.
– EKOfaktura to jedno z naszych cyfrowych rozwiązań, które bardzo szybko zyskuje na popularności wśród naszych Klientów indywidualnych. Pozwala na bieżącą, pełną kontrolę nad płatnościami. Jest proekologiczne poprzez znaczącą optymalizuję kosztów związanych z wydrukiem masowym i wysyłką – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. – Wrażenie robi także dynamika przyrostu od początku 2021 r., gdyż tylko w styczniu i lutym przybyło blisko 100 tys. nowych aktywacji EKOfaktury – dodaje Henryk Mucha.
Za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta odbiorcy mogą m.in. podać odczyt liczników, kontrolować bieżące saldo płatności, mieć wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej. Można także zawrzeć i przepisać umowę gazową oraz podpisać umowę na usługi takie jak Pomocna Ekipa lub Pakiet na Zdrowie. W 2020 roku w serwisie eBOK przybyło blisko 660 tys. obsługiwanych umów, co oznacza wzrost o 44 proc. względem 2019 roku. Obecnie PGNiG za pośrednictwem eBOK obsługuje ponad 2,3 mln umów w całej Polsce.
Dużą popularnością Klientów cieszy się także aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej w Polsce. Do końca grudnia 2020 roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w stosunku do 2019 r. Ponadto do 15 marca br. aplikacja została pobrana kolejnych 120 tys. razy, osiągając tym samym łączną liczbę 1,72 mln pobrań. Co ważne, coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej zgłaszając za jej pośrednictwem stan licznika i dokonując płatności on-line.
- Skomentuj [ 0 ]
- 09:15, 09.04.2021 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Potrącenie dwóch nastolatek na przejściu dla pieszych w Łasku
- Łask. Odeszli do wieczności
- Urząd Miejski w Łasku informuje
- Śmiertelne potrącenie w Mikolajówku
- Kompletnie pijany wjechał do przydrożnego rowu
- Łask. Drogi gminne po remontach
- Zjednoczona Prawica o bonie ciepłowniczym
- Łask. Odeszli do wieczności
- Policjant na urlopie uratował życie mężczyzny
- MPWiK w Łasku - aktualności, plany i wyzwania (video)
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Garaż do wynajęcia
- Sprzedam ogródek działkowy
- Sprzątanie
- Sprzedam Opel Astra J
- Opieka nad osobą starszą
- kupie silnik 2.9 td do sprinter 212 / 312 do kwoty 7000
- Znaleziono kołpak Renault 15'
- Kocurki oddam do adopcji
- Zagubione klucze
- Spszontanie
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- masz syf w chałupie, to wyłażą...
- Drogi Janku Plany Bezpieczeństwa Wody to jeden z podstawowych dokumentów, który sformalizowany, z
- Robimy mimo weta ? - stosujemy prawo „tak jak my to rozumiemy” czyli bezprawia ciąg dalszy
- A rybiki dalej wyłażą z kanalizacji na Przylesiu
- Wójt mówi..., a w tej gminie oprócz wójta to ktoś inny cokolwiek mówi? Jest tam w ogóle taki
- W wywiadzie 8 TVR Wojt Buczku mówi ze bierze przykład z Łasku ,ze tam nie brakowało wody i dlate
- Tak można ŁASKĄ KRANÓWKĘ PIĆ PROSTO Z KRANU BEZ OBAW. A nawet trzeba, gdyż przegotowana pozba
- konkretne pytanie do MPWIK-czy mogę śmiało napić się wody z kranu bez przegotowania bez żadnyc
- Jak słyszę o Buczku jako przykładzie związanym z wodociągami to śmiech mnie ogarnia. Jak tam p
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
