Już ponad 1,5 mln klientów PGNiG korzysta z EKOfaktury
Cyfrowe rozwiązania PGNiG Obrót Detaliczny ustanawiają kolejne liczbowe rekordy. Już ponad 1,5 mln razy Klienci PGNiG aktywowali opcję elektronicznej wersji faktury, rezygnując tym samym z tradycyjnej wysyłki papierowego dokumentu. Oznacza to, że obecnie aż 65 proc. umów obsługiwanych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG ma włączoną usługę EKOfaktury.
– Wyraźny zwrot w stronę elektronicznych kanałów obsługi w PGNiG był widoczny już w 2020 roku. Gdy z powodu obostrzeń epidemicznych zmuszeni byliśmy czasowo zamknąć punkty obsługi klienta, całość usług przeniosła się do internetu i telefonicznej infolinii – mówi Arkadiusz Sekściński, Wiceprezes Zarządu PGNiG SA ds. rozwoju. – Kolejne miesiące pokazały, że mimo ponownego otwarcia biur obsługi klientów, wielu z nich pozostało z nami online, korzystając z kolejno udostępnianych nowych funkcjonalności. Ten trend wpisuje się w postępującą digitalizację, na którą coraz mocniej stawiamy w całej Grupie Kapitałowej PGNiG – dodaje Arkadiusz Sekściński.
– EKOfaktura to jedno z naszych cyfrowych rozwiązań, które bardzo szybko zyskuje na popularności wśród naszych Klientów indywidualnych. Pozwala na bieżącą, pełną kontrolę nad płatnościami. Jest proekologiczne poprzez znaczącą optymalizuję kosztów związanych z wydrukiem masowym i wysyłką – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. – Wrażenie robi także dynamika przyrostu od początku 2021 r., gdyż tylko w styczniu i lutym przybyło blisko 100 tys. nowych aktywacji EKOfaktury – dodaje Henryk Mucha.
Za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta odbiorcy mogą m.in. podać odczyt liczników, kontrolować bieżące saldo płatności, mieć wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej. Można także zawrzeć i przepisać umowę gazową oraz podpisać umowę na usługi takie jak Pomocna Ekipa lub Pakiet na Zdrowie. W 2020 roku w serwisie eBOK przybyło blisko 660 tys. obsługiwanych umów, co oznacza wzrost o 44 proc. względem 2019 roku. Obecnie PGNiG za pośrednictwem eBOK obsługuje ponad 2,3 mln umów w całej Polsce.
Dużą popularnością Klientów cieszy się także aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej w Polsce. Do końca grudnia 2020 roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w stosunku do 2019 r. Ponadto do 15 marca br. aplikacja została pobrana kolejnych 120 tys. razy, osiągając tym samym łączną liczbę 1,72 mln pobrań. Co ważne, coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej zgłaszając za jej pośrednictwem stan licznika i dokonując płatności on-line.
- Skomentuj [ 0 ]
- 09:15, 09.04.2021 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Jubileuszowy 10. Festiwal Róży (zdjęcia i video)
- Podziękowania z CSiR w Łasku
- 10. Festiwal Róż w Łasku na antenie TVP3 Łódź
- Łask. Odeszli do wieczności
- 10. Festiwal Róż – utrudnienia w ruchu
- Stracił panowanie nad motocyklem
- Weź mapę, wsiadaj do kajaka i na rzekę
- Ostrzeżenie przed upałem
- Spotkanie „Cyfryzacja zasobów geodezyjnych”
- Zobacz gdzie zabraknie prądu
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Kostka brukowa wokół pomników
- LETNISKO
- Wynajmę garaż
- Do wynajecia
- Toyota Yaris , benzyna, 2024 r, jak nowa
- Spszontanie
- Działki budowlane
- Stróżówka Portiernia Ochrona Wartownia Budka Parkingowa Pawi
- Skuter Aprilia Sonic 50 2T 2003r
- Mini Piła Akumulatorowa Imoum 2x Aku Mocna Lekka Mała Zestaw
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Wypaliło było miło a Starostę chyba z zadro skręciło ;)
- Piękne i wesołe:
https://youtube.c
om/shorts/6ss kRYftr84?si=eHE0W
slJH8EYE-z- Pozdrawiam se - No fakt nie byłożle,ale... ceny róż kosmiczne. Nawet ,,głupie,,aksami
tki, Teraz koszt produ - No proszę! A tyle było gadania na poprzednią naczelnik, że kasa wydana na modernizację a operat
- A ja jestem za zlikwidowaniem likwidacji.
- Zgadzam się Zlikwidować jarmark albo zrobić tylko wieczór koncertów na jednej scenie Święt
- Nie wiem czy za organizację Jarmarku Łaskiego i Festiwalu Róż odpowiada ta sama osoba bo pierwsz
- Najlepiej, to wychodzi im, jazda po Łaskowskim Rynku -tak z 50 okrążeń na Wieczór -wyjedzie na
- Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem,
- Na tych koleinach nic dziwnego że się przewrócił. Oczywiście władza nie przyzna się do błęd
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
10. Festiwal Róży w Łasku
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej