Już ponad 1,5 mln klientów PGNiG korzysta z EKOfaktury
Cyfrowe rozwiązania PGNiG Obrót Detaliczny ustanawiają kolejne liczbowe rekordy. Już ponad 1,5 mln razy Klienci PGNiG aktywowali opcję elektronicznej wersji faktury, rezygnując tym samym z tradycyjnej wysyłki papierowego dokumentu. Oznacza to, że obecnie aż 65 proc. umów obsługiwanych w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGNiG ma włączoną usługę EKOfaktury.
– Wyraźny zwrot w stronę elektronicznych kanałów obsługi w PGNiG był widoczny już w 2020 roku. Gdy z powodu obostrzeń epidemicznych zmuszeni byliśmy czasowo zamknąć punkty obsługi klienta, całość usług przeniosła się do internetu i telefonicznej infolinii – mówi Arkadiusz Sekściński, Wiceprezes Zarządu PGNiG SA ds. rozwoju. – Kolejne miesiące pokazały, że mimo ponownego otwarcia biur obsługi klientów, wielu z nich pozostało z nami online, korzystając z kolejno udostępnianych nowych funkcjonalności. Ten trend wpisuje się w postępującą digitalizację, na którą coraz mocniej stawiamy w całej Grupie Kapitałowej PGNiG – dodaje Arkadiusz Sekściński.
– EKOfaktura to jedno z naszych cyfrowych rozwiązań, które bardzo szybko zyskuje na popularności wśród naszych Klientów indywidualnych. Pozwala na bieżącą, pełną kontrolę nad płatnościami. Jest proekologiczne poprzez znaczącą optymalizuję kosztów związanych z wydrukiem masowym i wysyłką – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. – Wrażenie robi także dynamika przyrostu od początku 2021 r., gdyż tylko w styczniu i lutym przybyło blisko 100 tys. nowych aktywacji EKOfaktury – dodaje Henryk Mucha.
Za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta odbiorcy mogą m.in. podać odczyt liczników, kontrolować bieżące saldo płatności, mieć wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej. Można także zawrzeć i przepisać umowę gazową oraz podpisać umowę na usługi takie jak Pomocna Ekipa lub Pakiet na Zdrowie. W 2020 roku w serwisie eBOK przybyło blisko 660 tys. obsługiwanych umów, co oznacza wzrost o 44 proc. względem 2019 roku. Obecnie PGNiG za pośrednictwem eBOK obsługuje ponad 2,3 mln umów w całej Polsce.
Dużą popularnością Klientów cieszy się także aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej w Polsce. Do końca grudnia 2020 roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w stosunku do 2019 r. Ponadto do 15 marca br. aplikacja została pobrana kolejnych 120 tys. razy, osiągając tym samym łączną liczbę 1,72 mln pobrań. Co ważne, coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej zgłaszając za jej pośrednictwem stan licznika i dokonując płatności on-line.
- Skomentuj [ 0 ]
- 09:15, 09.04.2021 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Odszedł Przemysław Sosnowski
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Odeszli do wieczności
- Metamorfoza łaskiego urzędu - komfort i dostępność dla wszystkich
- Łask. Przebudowa ulicy Szpitalnej – podpisano umowę
- Pożar busów w Petronelowie
- Utrudnienia w ruchu na placu 11 Listopada w Łasku
- Łask świętował Dzień Flagi RP
- Święto Konstytucji 3 Maja w Łasku
- Łask. Wpłaty podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Ogólna oferta dla każdego
- Sprzatanie
- Do wynajecia
- Podnajmę lokal
- Plastikowe łubianki na owoce
- Oprawa muzyczna ślubów - skrzypce na ślub
- Wynajmę mieszkanie 46m2 w Łasku na Przylesiu
- Toyota Yaris 1,5 prod. 2024 rok jak nowa
- Spszotanie
- Porzadki
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- A ile mieszkań wybuduje gmina i czy już ruszyły jakieś prace budowlane
- Celina, dasz radę. Jeszcze tylko trochę pracy nad sobą i będzie dobrze.
- Ale nie każdy musi mieć ochotę na spotkanie z panią burmistrz na kawie w czytelni łaskiej bibli
- "Proszę znaleźć w google: Gruntowny remont izby przyjęć w Łasku." moje słowa dotyczyły tego
- A ja mam pytanie odnośnie rynku. Na tej sprzedanej połowie już budują się bloki, a co z tą nie
- Każdy może przyjść na spotkanie z burmistrzem, porozmawiać i wnieść coś wartościowego. Ale
- Co ma wspólnego miejsce przeznaczone do upowszechniania kultury jakim jest siedziba biblioteki ze s
- Człowieku przecież biblioteka jest otwarta. Jakbyś korzystał to byś wiedział. Nikt jej nie zam
- Można spotykać się u Ciebie, tylko trochę ogarnij bałagan.
- W lutym 2024 r. zakończono modernizację apteki szpitalnej. Środki pieniężne na ten cel zostały
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
-
Obchody 85. Rocznicy Zbrodni Katyńskiej w Łasku
-
Kiermasz Wielkanocny 2025 w Łasku
-
Łask oddał cześć "Żołnierzom Wyklętym"
-
X Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
Oddział pediatrii po remoncie
-
33. finał WOŚP w Łasku
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku