Buczek. Nabór na wolne stanowisko
Urząd Gminy w Buczku, 98 – 113 Buczek ul. Główna 20 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor ds. obronnych, wojskowych i zarządzania kryzysowego w wymiarze: ½ etatu planowane zatrudnienie: 1 marca 2025 r.
1. Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP – dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
– inspektor:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 – letni staż pracy,
– podinspektor:
a) wykształcenie wyższe lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 3 – letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe.
1) mile widziane wykształcenie o profilu: bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe, zarządzanie,
b) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obronnością, zarządzaniem kryzysowym,
c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
d) posiadania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
e) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) prowadzenie spraw w zakresie powszechnego obowiązku obrony w czasie pokoju i na wypadek wojny; 2) organizowanie wykonania przez jednostki organizacyjne i inne podmioty zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony; 3) wykonywanie czynności związanych z rejestracją oraz udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej; 4) planowanie w zakresie mobilizacji i ćwiczeń wojskowych (akcji kurierskiej i stałego dyżuru); 5) nakładanie obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych na potrzeby Sił Zbrojnych oraz innych uprawnionych organów i instytucji oraz prowadzenie i aktualizacja rejestru świadczeń; 6) zarządzanie kryzysowe. 7) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej; 8) prowadzenie wszelkich czynności w zakresie dotacji udzielanych jak i otrzymywanych łącznie z ich rozliczaniem w obszarze działania stanowiska pracy.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w wymiarze ½ etatu; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1638) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy w Buczku;
2) godziny pracy Urzędu Gminy – poniedziałek od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze budynku, w którym nie ma windy;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera;
6) praca wykonywana również poza budynkiem Urzędu, częste wyjazdy w teren.
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Buczku w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia, tj. w miesiącu: październiku 2024 r. jest wyższe niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.);
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz dotyczące doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
6) mile widziane opinie lub referencje;
7) oświadczenia o:
• posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
• posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub posiadane zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych.
Wzory kwestionariusza osobowego i oświadczeń dostępne na stronie internetowej www.buczek.bipgmina.pl w zakładce wolne stanowiska pracy.
Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust 3, 4, 5, 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 14 lutego 2024 roku do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: podinspektor/inspektor ds. obronnych, wojskowych i zarządzania kryzysowego osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Buczku pok. Nr 17 lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu – imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
3) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również: brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu, brak wszystkich wskazanych w pkt 6 ogłoszenia dokumentów oraz brak potwierdzenia kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem, podlegają odrzuceniu oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila – telefonicznie.
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Buczek.
6) Postępowanie konkursowe prowadzone będzie zgodnie z regulaminem pracy komisji.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną odesłane w ustawowym terminie.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Gminy w Buczku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 677 44 91.
Wójt Gminy
Bronisław Węglewski
- Skomentuj [ 0 ]
- 11:50, 05.02.2025 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- 25. Święto Truskawki w Buczku (zdjęcia, video)
- Łask. Odeszli do wieczności
- XVII sesja Rady Miejskiej w Łasku
- 25. Święto Truskawki w Buczku- niedziela (zdjęcia, video)
- Dotacje dla sołectw i oczyszczenie Zalewu „Zajączek” – kolejne inwestycje w gminie Łask
- Łask. I Posiedzenie Społecznej Rady Sportu
- Łask. Budowa wodociągu w Rokitnicy – podpisano umowę
- Łask. Medale dla małżonków
- Zeskanuj kod QR i poznaj historię Łasku – nowe miejsca na mapie
- Przeciwko 54 osobom skierowano akty oskarżenia
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Wynajmę garaż
- Do wynajecia
- Toyota Yaris , benzyna, 2024 r, jak nowa
- Spszontanie
- Działki budowlane
- Stróżówka Portiernia Ochrona Wartownia Budka Parkingowa Pawi
- Skuter Aprilia Sonic 50 2T 2003r
- Mini Piła Akumulatorowa Imoum 2x Aku Mocna Lekka Mała Zestaw
- Sprzedam słoiki
- Sprzedam tanio deski pobudowlane
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie


Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Łeno | 00:13, 01.07.2025 r.
A gdzie ja napisałem o przedsiębiorstwi
e? ;) Właścicielem może - Wieśniak ... Ty w głowie masz naprawdę ułożone czy tylko udajesz mądrego? Od kiedy to klub spo
- Celina | 20:51, 30.06.2025 r. Gmina nie jest od pilnowania co się dzieje na zajęciach sportowych o
- Punkt 6 z listy obietnic kandydatki na burmistrza brzmi: zdecydowane zwiększenie dotacji dla klub
- Podpowiem Ci jeszcze "Łeno", że w ramach wspierania sportu, większość obiektów sportowych na
- Łeno | 13:26, 30.06.2025 r. Propagowanie i wspieranie sportu przez gminę nie ma polegać na finans
- To było ciekawe, zważywszy, że ZUS dopiero od jutra zaczyna wysyłać decyzje. ;)
- Maria ? A złożyłaś wniosek i otrzymałaś decyzję ?
- Ciekawe co wymyślą z renta wdowia,by nie wypłacać świadczeń. Dziś miałam przelew na konto e
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Święto Truskawki 2025 - część 1 (niedziela)
-
Święto Truskawki 2025 - część 4
-
Święto Truskawki 2025 - część 3
-
Święto Truskawki 2025 - część 2
-
Święto Truskawki 2025 - część 1
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
-
Obchody 85. Rocznicy Zbrodni Katyńskiej w Łasku