Łask. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Urząd Miejski w Łasku, 98-100 Łask, ul. Warszawska 14 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor (ewidencja ludności) w Urzędzie Stanu Cywilnego w pełnym wymiarze czasu pracy.
1.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
- podinspektor:
a) wykształcenie wyższe lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy;
- inspektor:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie na kierunku administracja;
2) znajomość przepisów prawnych: ustawa o ewidencji ludności, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o obywatelstwie polskim, ustawa o cudzoziemcach, kodeks wyborczy, ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO), ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
4) umiejętność obsługi komputera;
5) umiejętność pracy w zespole;
6) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, wysoka kultura osobista;
7) mile widziane doświadczenie w pracy w wykonywaniu zadań o podobnym charakterze.
1 OZNACZENIE Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
2
3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie rejestru mieszkańców i aktualizowanie ewidencji ludności w rejestrze PESEL - w rejestrach teleinformatycznych.
2) Przyjmowanie formularzy zgłoszeń zameldowania na pobyt stały lub czasowy i wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego od obywateli polskich i cudzoziemców.
3) Przyjmowanie od obywateli polskich zgłoszeń wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej z zamiarem stałego pobytu.
4) Przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu oraz powrotu od obywateli polskich wyjeżdżających poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, bez zamiaru stałego pobytu na okres dłuższy niż 6 miesięcy.
5) Wydawanie zaświadczeń zawierających pełny lub częściowy odpis przetwarzanych danych z rejestru PESEL i rejestru mieszkańców.
6) Rejestrowanie zastrzegania i cofania zastrzeżeń numerów PESEL.
7) Udostępnianie danych z rejestru zastrzeżeń numerów PESEL.
8) Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL.
9) Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach odmowy udostępnienia danych jednostkowych.
10) Występowanie o nadanie numeru PESEL dla obywateli polskich i cudzoziemców przy dokonywaniu czynności zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
11) Występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób obowiązanych na podstawie odrębnych przepisów do posiadania numeru PESEL.
12) Aktualizacja centralnego rejestru wyborców.
13) Sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców.
14) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o wpisaniu lub odmowie wpisania wyborcy do centralnego rejestru wyborców.
15) Przygotowywanie wykazu dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu z obwodów szkół i przekazywanie ich placówkom szkolno-wychowawczym.
16) Usuwanie niezgodności danych osobowych, na wniosek lub z urzędu w rejestrze mieszkańców i w rejestrze PESEL.
17) Sporządzanie rejestru osób, które w danym roku kalendarzowym ukończyły 18 lat życia i zostały objęte rejestracją wojskową na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej.
18) Sporządzanie zestawień statystycznych, wykazów o liczbie mieszkańców gminy, wykazów o liczbie dzieci - na wniosek Wydziałów Urzędu Miejskiego, szkół, instytucji, urzędów i obywateli.
19) Uczestniczenie w czynnościach przeprowadzania kontroli meldunkowych i oględzin.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1638) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
2) praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) stanowisko pracy znajduje się na parterze w siedzibie urzędu;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa interesantów, obsługa komputera.
3
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu: marzec 2025 r. jest niższy
niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego, np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp. ;
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) mile widziane opinie lub referencje (kserokopie);
7) oświadczenia o:
posiadaniu obywatelstwa polskiego;
niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub Zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego;
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym
w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie od lekarza medycyny pracy (lub jego
kopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych;
10) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wzór Kwestionariusza osobowego oraz Oświadczenia, o których mowa powyżej dostępne na
stronie www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust. 3, 4, 5, 6 i 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 6 ust. 1, 2, 7, 8 i 9 winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 14 maja 2025 roku do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: podinspektor/inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3)Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również: brak własnoręcznego podpisu na kwestionariuszu, liście motywacyjnym oraz oświadczeniach, jak również brak wszystkich wskazanych w pkt 6 Ogłoszenia dokumentów i brak potwierdzenia kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
4
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
6) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie” (zaświadczenie o niekaralności) uzyskany na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 06.
Burmistrz Łasku
Monika Mrowińska
- Skomentuj [ 1 ]
- 17:20, 28.04.2025 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- 26. Jarmark Łaski
- Łask. Nabór na stanowisko urzędnicze
- Jubileuszowe truskawkowe święto tuż tuż! To już 25. edycja!
- Zaginęła Aneta Chrebelska
- Spotkanie z cyklu „Biznesowa Kawa z Burmistrzem Łasku”
- Moda męska Villaro w sercu miasta
- Wodzierady. Powiatowe Obchody Dnia Strażaka
- Podziękowania z SOSW
- To był dobry rok dla OSM Łask
- Podsumowanie Otwartych Mistrzostw Okręgu Łódzkiego 2025
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Spszotanie
- Kobietę mężatkę poznam
- Okno z demontażu
- Drzewo z sadu
- Dacia Duster 1.6 16 V 4×4 Laureate | 2010 | LPG BRC | 280000
- Oprawa muzyczna - skrzypce na ślub i inne uroczystości
- Mieszkanie do wynajecia
- Toyota Yaris 1,5 prod. 2024 rok jak nowa
- KUPIĘ STARE DREWNIANE ŚMIGŁO OD SAMOLOTU TELEFON 694972047
- Kupię wojskowe medale,ordery,odznaki,odznaczenia
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie



Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Jak kiedyś zawozilem.swoje dziecko na kolonie,za które zapłaciłem 100 procent.Nie mogłem dotrze
- Tak, żeby np. być sprzątaczką w pewnej instytucji szczebla trochę wyższego niż gminny, najpie
- Polepszona patologia nie liczy sie szkoła lecz znajomosci
- Prosimy o posprzqtanie ulicy warszawskiej w Łasku .
- Serdeczne gratulacje !!! Brawo.
- Jeśli emerytowany to ma emeryturę i na pewno pokaźną, więc lepiej niech albo wnuki bawi i wresz
- Może emerytowany oficer Policji. Licencjat z prawa administracyjnego
. Doświadczenie i praktyka
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Walne zebranie delegatów Łaskiej Spółdzielni Mleczarskiej
-
III Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z Powiatu Łaskiego
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
-
Obchody 85. Rocznicy Zbrodni Katyńskiej w Łasku
-
Kiermasz Wielkanocny 2025 w Łasku
-
Łask oddał cześć "Żołnierzom Wyklętym"
-
X Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
Oddział pediatrii po remoncie
-
33. finał WOŚP w Łasku