Sędziejowice. Oferta pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej poszukuje pracownika na stanowisko urzędnicze "inspektor ds. kadrowo-księgowych"
Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice
Stanowisko: inspektor ds. kadrowo-księgowych.
Wymiar czasu pracy: 1 etat (pełny wymiar czasu pracy).
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.
Wymagania niezbędne dla osób biorących udział w naborze:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
wykształcenie i staż pracy:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego lub co najmniej 5-letniego stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Wymagania dodatkowe dla osób biorących udział w naborze:
1) preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w jednostkach samorządowych, szczególnie posiadające praktykę w księgowości;
2) preferowane będą osoby posiadające wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym;
3) znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz o pracownikach samorządowych;
4) dobra znajomość prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych;
5) znajomość zasad księgowości budżetowej, plan kont i klasyfikacji budżetowej;
6) znajomość obsługi programów płacowo-kadrowych;
7) znajomość obsługi programu Płatnik;
8) umiejętność organizacji własnej pracy;
9) umiejętność pracy w zespole.
7. Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Ośrodka.
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
- Ewidencja dokumentów finansowo-księgowych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych wartości niematerialnych i prawnych.
- Obsługa bankowości elektronicznej – terminowe dokonywanie opłat i rozliczeń.
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo – księgowej Ośrodka, w tym prowadzenie rozliczeń z ZUS i US.
- Udział w opracowaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z głównym księgowym i kierownikiem jednostki.
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.
- Prowadzenie postępowań dotyczących zamówień publicznych.
- Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz finansowych z wykonanych wydatków i dochodów.
- Przygotowanie dokumentów do archiwum Ośrodka.
- Sporządzanie naliczeń odpisów na ZFFŚ, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
- Kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzanych w Ośrodku (rozliczanie inwentaryzacji rocznych).
- Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji na danym stanowisku.
- Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, w tym rejestrów umów;
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, nieujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy kadrowo-księgowej.
8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
2) stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas określony lub na czas nieokreślony;
3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy;
4) praca w wymiarze - 1 etat - pełny wymiar czasu pracy (40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku);
5) praca przy komputerze (praca z monitorem ekranowym);
6) praca ze sprzętem biurowym: m.in. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka;
7) miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice (budynek parterowy bez schodów).
9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
10. Wymagane dokumenty:
1) podanie o pracę z uzasadnieniem (własnoręcznie podpisane);
2) kwestionariusz osobowy dla kandydata (własnoręcznie podpisany);
3) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
5) kopie posiadanych świadectw pracy;
6) w przypadku trwającego zatrudnienia oświadczenie o okresie zatrudnienia, rodzaju umowy i rodzaju wykonywanej pracy, zajmowanym stanowisku;
7) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
9) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe umyślne,
10) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji, w przypadku podania danych wykraczających poza dane określone w art. 22¹ §1 i 3 Kodeksu pracy.
11. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. kadrowo-księgowych” w terminie do dnia 7 maja 2025 r. do godz. 15.00 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 7 lub przesyłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społeczne w Sędziejowicach ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do GOPS w Sędziejowicach.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
12. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziejowicach.
13. Inne informacje.
Do pobrania na stronie BIP Ośrodka:
1) regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze;
2) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym.
Dokumenty te dostępne są również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 7.
- Skomentuj [ 0 ]
- 14:40, 29.04.2025 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Odszedł Przemysław Sosnowski
- Ślubowanie nowej radnej
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Drogowa ofensywa – gmina ogłosi przetarg na przebudowę 11 ulic
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łascy Policjanci poszukują sprawcy skradzionego motoroweru
- Łaskovia. Martyna Bulzacka z powołaniem do Reprezentacji Polski do lat 19
- Łask. Przetarg na sprzedaż nieruchomości położonych w Ostrowie
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Podnajmę lokal
- Plastikowe łubianki na owoce
- Oprawa muzyczna ślubów - skrzypce na ślub
- Wynajmę mieszkanie 46m2 w Łasku na Przylesiu
- Toyota Yaris 1,5 prod. 2024 rok jak nowa
- Spszotanie
- Porzadki
- Garaz do wynajecia
- Citroen C-elesse 1.6VTI B+G.
- ZIPP VANILLA 110
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Celina odklejona od rzeczywistości. Pan Przemek to najlepszy radnych w historii. A Celina dalej sw
- Gdzie ta bezpartyjna Współpraca ponad podziałami? W poprzedniej kadencji? W poprzedniej kadencji
- Jeśli mnie pamięć nie myli to nowa pani radna doświadczyła już kiedyś nieprzyjemnych komentar
- Celina jest ewidentnie zwiazana ze środowiskiem, które rządzi powiatem. Nigdy nie wypowiedział s
- Jak nasz bzykacz na wiosnę , daje radę jeszcze . Żona pewnie dumna ;) Oj łoki w naszym powiecie
- Pewnym wytłumaczeniem tej sytuacji jest pytanie z ostatniej debaty kandydatów na prezydenta, Adria
- Radnej pozostaje tylko pogratulować. Byłemu radnemu chyba także, bo jak tu widzę funkcja dyrek
- Szczere gratulacje.
- CELYNA ale ty facet bredzisz,szok
- Pyk
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Maturzyści z LO w Kolumnie zakończyli rok szkolny
-
Kwietna łąka Młodzieżowej Rady Miejskiej
-
Obchody 85. Rocznicy Zbrodni Katyńskiej w Łasku
-
Kiermasz Wielkanocny 2025 w Łasku
-
Łask oddał cześć "Żołnierzom Wyklętym"
-
X Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
Oddział pediatrii po remoncie
-
33. finał WOŚP w Łasku
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku