Czwartek, 1 maja 2025 r., imieniny Józefa, Jeremiego, Lubomira

Pogotowie Reporterskie

Sędziejowice. Oferta pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej poszukuje pracownika na stanowisko urzędnicze "inspektor ds. kadrowo-księgowych"

Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice 

Stanowisko: inspektor ds. kadrowo-księgowych.

Wymiar czasu pracy:    1 etat (pełny wymiar czasu pracy).

Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.

Wymagania niezbędne dla osób biorących udział w naborze:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

wykształcenie i staż pracy:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w przypadku wykształcenia wyższego lub co najmniej 5-letniego stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego.

Wymagania dodatkowe dla osób biorących udział w naborze:

1) preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w jednostkach samorządowych, szczególnie posiadające praktykę w księgowości;

2) preferowane będą osoby posiadające wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ekonomicznym;

3) znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości oraz o pracownikach samorządowych;

4) dobra znajomość prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych;

5) znajomość zasad księgowości budżetowej, plan kont i klasyfikacji budżetowej;

6) znajomość obsługi programów płacowo-kadrowych;

7) znajomość obsługi programu Płatnik; 

8) umiejętność organizacji własnej pracy;

9) umiejętność pracy w zespole.

 

7.    Zakres wykonywanych zadań:

- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Ośrodka. 
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
- Ewidencja dokumentów finansowo-księgowych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych wartości niematerialnych i prawnych.
- Obsługa bankowości elektronicznej – terminowe dokonywanie opłat i rozliczeń.
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo – księgowej Ośrodka, w tym prowadzenie rozliczeń z ZUS i US.
- Udział w opracowaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z głównym księgowym i kierownikiem jednostki. 
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.
- Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.
- Prowadzenie postępowań dotyczących zamówień publicznych.
- Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz finansowych z wykonanych wydatków i dochodów.
- Przygotowanie dokumentów do archiwum Ośrodka.
- Sporządzanie naliczeń odpisów na ZFFŚ, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa.
- Kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzanych w Ośrodku (rozliczanie inwentaryzacji rocznych).
- Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji na danym stanowisku.
- Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, w tym rejestrów umów;
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, nieujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy kadrowo-księgowej. 

8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; 

2) stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę    nawiązuje się na czas określony lub na czas nieokreślony;

3) w przypadku osób podejmujących    po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się    na czas    określony nie dłuższy niż 6 miesięcy;

4) praca w wymiarze - 1 etat -    pełny wymiar czasu pracy (40 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku); 

5) praca przy komputerze (praca z monitorem ekranowym);

6) praca ze sprzętem biurowym: m.in. komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka;

7) miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice (budynek parterowy bez schodów).

 

9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

10. Wymagane dokumenty: 

1) podanie o pracę z uzasadnieniem (własnoręcznie podpisane);

2) kwestionariusz osobowy dla kandydata (własnoręcznie podpisany);

3) życiorys (CV) własnoręcznie podpisany;

4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;

5) kopie posiadanych świadectw pracy;

6) w przypadku trwającego zatrudnienia oświadczenie o okresie zatrudnienia, rodzaju umowy i rodzaju wykonywanej pracy, zajmowanym stanowisku;

7) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;

8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych

9) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe umyślne,

10) kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w sytuacji gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia wynikającego z art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);

11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji, w przypadku podania danych wykraczających poza dane określone w art. 22¹ §1 i 3 Kodeksu pracy.

 

11. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: 

„Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. kadrowo-księgowych”   w terminie do dnia 7 maja 2025 r. do godz. 15.00 w siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, ul. Wieluńska 7 lub przesyłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społeczne w Sędziejowicach  ul. Wieluńska 7, 98-160 Sędziejowice.

W przypadku przesłania dokumentów pocztą, liczy się data wpływu do GOPS  w Sędziejowicach.    

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

12. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej GOPS oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Sędziejowicach.

 

13. Inne informacje.

Do pobrania na stronie BIP Ośrodka:

1) regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze;

2) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym.

Dokumenty te dostępne są również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziejowicach, 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 7.

Skomentuj [ 0 ]
14:40, 29.04.2025 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji


      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2025 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET